Galenika lani imala rast četiri puta brže od farmaceutskog tržišta BiH

0
564
Naid Gubaljević, Country Manager za Bosnu i Hercegovinu u kompaniji Galenika

Od kako je Galenika postala dio brazilske NC Grupe, što za kompaniju predstavlja važno i snažno strateško partnerstvo, vidljiv je napredak u svim segmentima poslovanja. Neke od prekretnica u poslovanju su povećanje proizvodnih kapaciteta, digitalizacija i modernizacija, značajne inovacije i proširenje portfolija proizvoda.
Tokom 2021. godine samo na tržištu BiH registrovana su četiri nova proizvoda. Rezultati za 2021. pokazali su da je na tržištima Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije, ostvareno povećanje prodaje za čak 33%, dok je u samoj BiH, Galenika ostvarila povećanje prodaje u odnosu na 2020. godinu za 39%.
“Galenika u BiH je u 2021. godini zabilježila rast četiri puta brže od samog farmaceutskog tržišta Bosne i Hercegovine, kao i skok za četiri mjesta po udjelu na tržištu. U regionu i Srbiji registovan je 31 novi proizvod, a 29 je već pušteno u promet. Tokom protekle godine, Galenika je ostvarila rast proizvodnje od 9% u odnosu na 2020. godinu. Na tržištima Evrope, Bliskog Istoka i Afrike povećan je izvoz za 14%, a na samom tržištu EU uspješno je registrovano 19 proizvoda. Dakle, napredak je evidentan i u neku ruku (pandemijska) kriza nas je inspirisala da učinimo više i nadmašimo čak i ono što smo smatrali nemogućim. Sada se polako vraćamo na normalno, uobičajeno poslovanje i spremamo se za novu fazu našeg poslovnog razvoja“, izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za Bosnu i Hercegovinu u kompaniji Galenika.
Govoreći o prioritetima ove kompanije u narednom periodu, Gubeljević je kazao da Galenika nastavlja u smjeru koji će obezbijediti efikasnost i visok kvalitet poslovanja. “Digitalizacija i modernizacija zasigurno su trendovi za kojima ne smijemo zaostajati. S tim u vezi proces digitalizacije kompanije se nastavlja, a na putu da postane ‘inteligentna kompanija’, Galenika je u 2021. implementirala SAP Analytics Cloud – najnapredniju platformu koja kombinuje poslovnu inteligenciju (business inteligence), naprednu i prediktivnu analitiku i mogućnosti planiranja u integrisanom poslovnom okruženju. Naš cilj je uvijek isti, a to je da se osluškuju potrebe tržišta i da se izvrše sva neophodna prilagođavanja potrebama korisnika i potencijalnih korisnika naših proizvoda.
Gubeljević je dodao da Galenika radi na povećanju prisutnosti na tržištu i jačanja pozicije u BiH.
“Građani uvijek mogu da očekuju visok kvalitet proizvoda i nove lijekove i suplemente proizvedene u skladu sa najsavremenijim tehnologijama. Kao jedan od prioriteta su nam i dalje aktivnosti u pravcu društvene odgovornosti, jer je Galenika posvećena pomaganju društvenoj zajednici i pružanju pomoći onima kojima je ona najpotrebnija, ali iznad svega ostajemo vjerni očuvanju zdravlja ljudi“, zaključio je Gubeljević.