Globalna prodaja električnih vozila rasla 61% u drugom kvartalu 2022.

0
176
(Izvor: Counterpoint Research)

Globalna prodaja putničkih električnih vozila (EV) u drugom tromjesečju 2022. godine (Q2 2022) porasla je 61% u odnosu na isti period prošle godine te dosegla 2,18 miliona jedinica, navodi se u istraživanju Globalnog praćenja prodaje modela putničkih električnih vozila kompanije Counterpoint Reasearch.
U ukupnoj prodaji električnih vozila, baterijska električna vozila (BEV) činila su gotovo 72%, a plug-in hibridna električna vozila (PHEV) ostatak.
Kina je ostala tržišni lider u prodaji električnih vozila, a slijede je Evropa i SAD. Prodaja električnih vozila u Kini u Q2 2022 porasla je za gotovo 92% na godišnjem nivou te dosegnula 1,24 miliona jedinica, U Q2 2021. prodaja je iznosila samo 0,64 miliona vozila.

Globalno praćenje prodaje modela putničkih električnih vozila, Q1 2018. – Q2 2022

Po prvi put, BYD Auto je postao najprodavaniji EV brend, skinuvši Teslu s trona. Tokom drugog kvartala 2022. godine, BYD Auto je isporučio više od 354.000 EV jedinica, što je povećanje od čak 266% u odnosu na isti period lani, prenosi mreza.bug.hr.
Teslina globalna prodaja u drugom tromjesečju 2022. porasla je 27% na godišnjem nivou na preko 254.000 jedinica, što je ispod očekivanja. Iako se poslovanje u SAD-u povećalo, na poslovanje u Kini utjecala su ograničenja zbog pandemije. Tesla je prodao samo 98.000 automobila u Kini u drugom kvartalu 2022. Teslina prodaja u Kini tokom aprila i maja pala je za 49% na godišnjem nivou. To je bilo najniže prodaja Tesle u Kini od 2020. godine. Ali njegova se prodaja u junu poboljšala za gotovo 115%. Unatoč tome što je pandemija utjecala negativno na Teslinu prodaju u Q2 2022. ostao je globalni lider u BEV segmentu.
Zajednička kompanija SAIC-a, GM-a i Wulinga pokazala se uspješnim jer je Wuling Hongguang Mini EV najprodavaniji EV model u Kini. Model je tržišni lider od svog predstavljanja u drugoj polovici 2020. godine. Tokom Q2 2022. Wuling je porastao za 16% na godišnjem nivou i zadržao treće mjesto na globalnom tržištu električnih vozila.
BMW-ova prodaja električnih vozila u drugom kvartalu 2022. porasla je za 18% na godišnjem nivou. BMW ima istaknutiju prisutnost u segmentu PHEV. Međutim, njegova prodaja BEV-a doživjela je višu stopu rasta QoQ (18%) u Q2 2022. u usporedbi s prodajom PHEV-a (2%).
Volkswagenova prodaja električnih vozila pala je 9% na godišnjem nivou u drugom kvartalu 2022. Njegove isporuke u Evropi i SAD pale su za 44%, odnosno 74% na godišnjem nivou. No, Volkswagenova prodaja u Kini u drugom kvartalu 2022. porasla je 115% u odnosu na isti period lani.