Glovo, višekategorijska platform koja omogućava pristup različitim vrstama proizvoda, obilježava godinu dana od implementacije programa ‘Obećanje kuririma’ u Bosni i Hercegovini. Radi se o seriji inicijativa osmišljenih da poboljšaju iskustvo kurira koji dostavljaju putem platforme.
Kako bi pružili veću sigurnost i zaštitu kuririma koji sarađuju kroz aplikaciju, Glovo je pokrenuo kurseve sigurnosti u saobraćaju, jedan od ključnih stubova programa ‘Obećanje kuririma’. Od oktobra prošle godine, zajedno sa certificiranim stručnjacima, kompanija je organizovala pet prezentacija o sigurnosti u saobraćaju i propisima za kurire koji koriste aplikaciju Glovo. Edukativne sesije su održane u Sarajevu i Banjaluci, ali su također organizovane i online edukacije i prezentacije za sve kurire koji koriste aplikaciju Glovo u drugim dijelovima BiH. U samo godinu dana, više od 40% kurira koji rade isporuku kroz Glovo platformu učestvovalo je u sesijama obuke o saobraćajnoj sigurnosti.
Kompanija je najavila da će do kraja 2023. godine više od 55% kurirskih vozila aktivnih u zemlji učestvovati u inicijativama za sigurnost u saobraćaju.
Kako bi pomogli kuririma da unaprijede svoje profesionalne vještine i otvore nove mogućnosti, u okviru ‘Obećanja kuririma’, Glovo omogućava svim registrovanim kuririma besplatan pristup digitalnoj platformi G-learning, gdje mogu pronaći na desetine kurseva, od kojih je 20 na lokalnom jeziku i njihov broj se povećava. Prema podacima kompanije, do sada su među kuririma koji dostavljaju kroz Glovo platformu u BiH, najpopularniji kursevi iz sljedećih obrazovnih modula: Marketing & PR, Microsoft Office, Business & Freelance.
Kao dio svoje predanosti povećanju pogodnosti dostupnih kuririma koji koriste Glovo, kompanija je također pokrenula program Glovo Club, stalno razvijajući partnerstva radi pružanja dodatnih popusta korisnicima kurirske aplikacije. Trenutno, unutar Glovo Cluba, kuriri imaju pristup posebnim promocijama na proizvode i usluge, uživajući u pogodnostima kao što su značajni popusti na gorivo i odabrane restorane. Kompanija kaže da postoje planovi za proširenje tih pogodnosti uključujući popuste na usluge popravke automobila i rezervne dijelove i povećanje mreže restorana koji nude posebne ponude kuririma.
Kako bi u realnom vremenu saznali mišljenje kurira o njihovom iskustvu korištenja Glovo platforme, Glovo redovno provodi ankete i sastanke, istražujući njihovo zadovoljstvo kao korisnika platformi otkrivajući kako poboljšati iskustvo kurira. Prema dosadašnjim rezultatima, kuriri cijene i aktivno traže fleksibilan rad – fleksibilnost je jedan od glavnih razloga za rad kao kurir.
“Lansiranjem programa ‘Obećanje kuririma’, naš cilj je bio poboljšati iskustvo svih kurira koji koriste našu aplikaciju, i preuzeli smo obavezu da im obezbijedimo veću sigurnost i fer radne uslove. Nedavno je u istraživanju uslova rada na platformi u BiH sprovedenom od strane organizacije FairWork, Glovo dobio najvišu ocjenu među svim digitalnim platformama u zemlji, što je dobar znak da se cijene mogućnosti koje stvaramo za kurire koji dostavljaju kroz platform Glovo. Još uvijek ima prostora za poboljšanja, pa ćemo zajedno sa logističkim partnerima, kompanijama koje upravljaju mrežom kurira, nastaviti raditi na podizanju standard iskustva kurira i sve pogodnosti dok koriste Glovo”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor kompanije Glovo u BiH.