U istraživanju koje je provela agencija Nielsen u saradnji sa In store magazinom, Grand kafa izabrana je kao dio ‘Must have’ asortimana u BiH.
U konkurenciji je bilo 400 brendova koje je predložila agencija Nielsen, a trgovci su putem online upitnika, izabrali najboljih 100 proizvoda koje svaka trgovina treba imati na svojim policama.
Istraživanje je obuhvatalo 19 kategorija, koje pokrivaju oko 44 kategorije koje Nielsen, kroz svoj Panel, prati na tržištu, a koje obuhvataju hipermarkete, supermarkete, prodavnice mješovitom robom, drogerije, apoteke, kioske i prodavnice na benzinskim pumpama. S obzirom da su trgovci imali mogućnost da daju prijedlog proizvoda pod nazivom ‘Moj izbor’, a koji nisu dio katergorije koji Nielsen prati, veliki broj glasova dobila je Black’n’Easy kafa, koja je također postala dio ‘Must have’ asortimana.
Na svečanoj promociji dodjele priznanja, održanoj u utorak u hotelu Holiday, brend menadžerici Grand kafe za BiH Jasni Čizmić, uručeno je priznanje za Grand kafu i Black’n’Easy, kao dio ‘Must have’ asortimana u BiH.
“Veliko mi je zadovoljstvo što smo ponijeli čak dvije titule ‘Must have’ proizvoda u BiH. Osim Grand kafe, veliki broj glasova je dobila i Black’n’Easy kafa, koju su trgovci sami predložili, što nam je izuzetno drago. Ponosni smo što su, osim potrošača, i trgovci prepoznali kvalitet naših proizvoda i izabrali ih kao proizvode koje svaka trgovina treba imati na svojim policama i koji se trebaju naći u svakom domaćinstvu“, izjavila je brend menadžerica Grand kafe za BiH, Jasna Čizmić.
Grand kafa je 2004. godine lansirana u BiH i od tada je lider proizvodnje kafe u BiH. U svom najsavremenijem pogonu za proizvodnju kafe koji se nalazi u mjestu Glavičice kod Bijeljine, Grand kafa se prži, melje i pakuje, a uz vrhunske sirovine koje se koriste u proizvodnju kafe i koje se kupuju prema precizno utvrđenim standardima i porijeklom, kvalitet Grand kafe konstantno gradi povjerenje potrošača. Iz tog razloga pakovanja Grand kafe od sada ponosno nose markicu ‘Kupujmo domaće’.