Ukupna zaračunata bruto premija 23 hrvatska društva za osiguranje krajem oktobra iznosila je 7,6 milijardi kuna, što je 3,2 posto više nego u istom periodu lanie, podaci su Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO).
U grupi neživotnih osiguranja zaračunata bruto premija porasla je za 3,9 posto na godišnjem nivou, na 5,2 milijarde kuna, dok je u segmentu životnih osiguranja porasla za 1,76 posto, na 2,4 milijarde kuna.
Najzastupljenija vrsta osiguranja u segmentu neživotnih osiguranja i dalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom bruto premijom krajem oktobra od 1,73 milijardi kuna ili 0,24 posto nižom u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
U segmentu životnih osiguranja, najveći udio ima klasično životno osiguranje s premijom u iznosu većem od 1,79 milijardi kuna, što je za 2,2 posto manje u odnosu na premiju iz oktobra lani, prenosi Hina.
Krajem oktobra je najveći tržišni udio, mjeren iznosom zaračunate bruto premije, od 27,73 posto zauzimalo Croatia osiguranje, s ukupnom premijom od 2,1 milijardu kuna. Drugi je Allianz sa 975,8 miliona kuna premije, odnosno 12,8 postotnim tržišnim udjelom, dok je na trećem mjestu Euroherc sa 723,2 miliona kuna premije i udjelom od 9,48 posto.