JYSK BiH ostvario novi rekord: Promet porastao 14% na 64,3 milion KM, a EBIT-a 51% na 12,2 miliona KM

0
137
Vesna Kukić Lončarić: Zadovoljni smo postignutim rezultatima JYSK-a

Sa EBIT rezultatom od gotovo 12 miliona KM u finansijskoj 2020/2021. godini, JYSK BiH je još jednom ostvario historijski visok rezultat.
Iako je 2020/2021. za JYSK donijela mnoge nove izazove, kompanija je još jednom uspjela iskoristiti sinergiju fizičkih prodavnica i jakih digitalnih platformi kako bi postavila nove rekorde sa prometom od 64.311.800 KM i EBIT-om od 12.204.900 KM. Tako je promet povećan za 14%, dok je EBIT rezultat bio za 51% veći u odnosu na 2019./2020., koja je također za JYSK bila rekordna godina.
“Izuzetno sam zadovoljna postignutim rezultatima. Za JYSK, kao i za druge kompanije, ovo je bila vrlo izazovna godina. Stoga svi naši zaposleni mogu biti ponosni na ostvareni rezultat”, kaže Vesna Kukić Lončarić, country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju.

Velika razlika između tržišta

Globalno gledajući, na nivou svih zemalja u kojima JYSK posluje, pandemija je različito utjecala od tržišta do tržišta, što se jasno vidi po ostvarenim rezultatima.
“Jedno od JYSK-ovih najvećih tržišta na globalnom nivou je Njemačka, koja je sa svojih 1.000 prodavnica bila najduže pod jakim restrikcijama. Promet u Njemačkoj nije dosegnuo nivo prošlogodišnjeg, ali zato sa druge strane, značajno smo povećali promet u Skandinaviji, Engleskoj, Bosni i Hercegovini i nizu zemalja istočne i srednje Evrope. Takav je rezultat više nego nadoknadio pad prometa u Njemačkoj i na globalnom nivou omogućio da završimo godinu sa EBIT rezultatom od 4,5 milijarde DKK”, kaže Jan Bøgh, predsjednik uprave JYSK-a.

Plan investicija

U narednim godinama JYSK planira svoju daljnju ekspanziju, a uz otvaranja novih prodavnica velik je fokus i na preuređenju postojećih.
“Vidimo da naš novi koncept prodavnica privlači sve više kupaca. Zato, planiramo ubrzati tempo ulaganja u preuređenja, kako bismo svim našim kupcima pružili jednako inspirativan doživljaj kupovine. Plan je na nivou JYSK-a preurediti sve postojeće prodavnice do 01.09.2024. godine. Najvećim izazovom do sada pokazala se nabavka potrebne opreme, kako za obnovu postojećih, tako i za otvaranja novih prodavnica. To je posljedica globalnih izazova kada je riječo nedostatku sirovina i logističkih kapaciteta. Međutim, očekujemo da će se i to stabilizovati u narednim godinama”, kaže Vesna Kukić Lončarić.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here