KIA premijerno u BiH predstavila novi XCeed, kompaktni crossover

0
151
Novi XCeed: Naprijed je izražena SUV maska sa LED svjetlima u obliku kocki leda

Autor: M.P. / Profitiraj.ba

KIA je danas na Trebeviću, omiljenom planinskom izletištu Sarajlija, premijerno za tržište BiH predstavila novi XCeed. Ovaj kompaktni urbani crossover, koji nosi oznaku CUV (crossover utility vehicle) kombinira praktičnost terenca sa sportskim karakterom i upravljivošću hatchbacka.
XCeed se proizvodi u Kijinoj evropskoj fabrici u slovačkom gradu Žilina, gdje se proizvodi i 5-vratni Ceed, karavanski Ceed Sportswagon i shooting brake ProCeed.
Prodaja najnovijeg člana porodice Ceed u Evropi počela je na jesen (u BiH je sada i zvanično u prodaji), a kao i ostali Kijini modeli i XCeed kupcima će biti dostupna uz 7-godišnju garanciju do prijeđenih 150 hiljada kilometara (prve tri godine bez ograničenja kilometraže).

Inovativan dizajn

Novi XCeed proizvod je Kijinog evropskog dizajnerskog centra u Frankfurtu, a jedini dio karoserije (prednja vrata) preuzet je od 5-vratnog Ceed hatchbacka. Doduše, međuosovinski razmak XCeeda isti je kao i kod ostalih izvedbi Ceeda (2650 mm), dok su prednji i zadnji prevjes XCeeda dužu u odnosu na hatchback – sprijeda za 25 mm (905 mm), a pozadi za 60 mm (840 mm).

Pozadi se ističu tanka high-tech LED svjetla (Foto: Profitiraj.ba)

XCeed sa širinom od 1826 mm (26 mm širi od 5-vratnog Ceeda) se dizajnerski razlikuje od ostalih modela Ceed po prednjem i zadnjem kraju. Na prednjem dijelu uočava se izraitija maska i veći otvori za dovod zraka, a svjetla su novodizajnirana sa karakterističnim LED svjetlima u obliku kocki leda, nad kojima je pokazivač smjera koji se proteže preko blatobrana.  Pozadi se ističu tanka high-tech LED svjetla.
Oblik karoserije i visina vozila predstavljaju robustan izgled. Udaljenost XCeeda od tla iznosi 172 mm (sa 16-inčnim naplacima) i 184 mm (sa 18-inčnim naplacima), što je do 44 mm više u odnosu na 5-vratnog Ceeda.
Dužinom od 4395 mm je 85 mm duži od 5-vratnog Ceeda i 90 mm kraći od Sportagea. Njegova maksimalna visina krova je 1495 mm te je za 48 mm viši od Ceeda i 155 mm niži od Sportagea.
XCeed nudi puno prostora u unutrašnjosti za putnike koji sjede sprijeda i pozadi. Duži zadnji prevjes zaslužan je za duži prtljažnik čija zapremina iznosi 426 litara (VDA) što je 31 litra više nego kod Ceeda. S položenim zadnjim sjedištima (klupa djeljiva u omjeru 40:20:40) i dvostrukim dnom zapremina prtljažnika naraste do 1378 litara.
Novi XCeed nudit će se u izboru od 12 boja karoserije, a nova jarko žuta boja (Quantum Yellow) namijenjena je isključivo XCeedu.

Novi XCeed je jedan od tehnološki najnaprednijih modela

Infotainment sistem

U unutrašnjosti XCeed (sa kvalitetnijim materijalima) ima izgled kabine kao i kod ostalih modela Ceed, sa središnjom konzolom blago okrenutom prema vozaču. Na armaturnoj ploči se ističe ekran osjetljiv na dodir s infotainment sistemom, dok niže postavljena instrumentna ploča nudi puno touchscreen prekidača, tastera za kontrolu glasnoće, grijanja i hlađenja.
XCeed je dobio i novi žuti paket unutrašnjosti, s crnim presvlakama.
Novi KIA XCeed je sa aspekta sigurnosti, povezivosti i infotainmenta jedan od tehnološki najnaprednijih modela u svojoj klasi.
Novi XCeed jedan je od prvih modela u Evropi koji nudi Kijin inovativni telematski sistem UVO Connect, dizajniran za uvođenje vožnje u digitalno doba. UVO Connect povezuje vozače sa svijetom oko sebe pružajući vrijedne informacije putem ekrana osjetljivog na dodir u automobilu ali i na njihovom pametnom telefonu. Drugi dio sistema UVO Connect su dijagnostički podaci o vozilu i predviđenim vožnjama.
Novi XCeed je prvi Kia model s digitalnom 12,3 inčnom instrument pločom Supervision namijenjenu za što jasnije prikazivanje servisinih informacija. Ova ploča je na raspolaganju kao opcija kod novog XCeeda, zavisno od tržišta i opreme vozila i zamjena je za analogne brojčanike i 3,8 inčni mono-LCD ili 4,2 inčni kolor TFT LCD ekran koji će još uvijek biti raspoloživi kod nekih oprema.
Inače, XCeed nudi puno aktivnih asistencijskih i sigurnosnih tehnologija, a opremljen je i pomoćnim sistemom stabilnosti (VSM) koji uz ESC sistem stabilnosti brine o stabilnosti vozila kod kočenja i vožnje u krivinama.
XCeed dobio je i nove hidraulične amortizere koji su standardni na prednjoj osovini kod svih oprema i motora i pomažu upijanju neravnina na lošem putu.

Savremeni i štedljivi motori

Novi XCeed u ponudi ima tri benzinska motora s direktnim ubrizgavanjem (T-GDI). Trocilindrični 1.0-litarski T-GDI motor proizvodi 120 KS i 172 Nm okretnog momenta, dok četverocilindrični 1,4-litarski T-GDI motor proizvodi 140 KS i 242 Nm. Najsnažniji je 1,6-litarski T-GDI motor (za Ceed GT i ProCeed GT) sa 204 KS i 265 Nm okretnog momenta.
XCeed je također dostupan s izborom dva Smartstream motora koji su najčišći i najštedljiviji dizelaši koje je KIA proizvela. Smartstream 1,6-litarski motor bit će u izvedbama sa 115 i 136 KS.
S izuzetkom 1.0 T-GDI, koji je uparen sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, svi motori mogu snagu prenositi na prednji par točkova preko 6-stepenog ručnog ili 7-stepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom.
Sistem start/stop (ISG) dio je standardne opreme kod svih izvedbi opreme i motora.
U ponudi početkom 2020. godine bit će na raspolaganju za XCeed i hibridni pogon s nižim emisijama, koji kombinuje litij-polimerski sklop kapaciteta 8,9 kWh, elektirčni motor snage 44,5 kW te 1.6-litarski četvorocilindrični Kappa GDi benzinski motor. Pogon u kombinaciji sa 6-stepenim mjenjačem s dvostrukim kvačilom (6DCT) ima maksimalnu snagu 141 KS i okretni momenat od 265 Nm. KIA XCeed Plug-in Hybrid će (procjene) omogućavati oko 60 km vožnje isključivo na struju (zavisno od dimenzije pneumatika).
Na tržištu BiH modeli XCeed će se prodavati po cijeni počev od 34.990 KM (za benzinski model sa 1.0-litarskim T-GDI motorom od 120 KS) do 46.990 KM sa benzinski 1,4-litarski T-GDI motor sa 140 KS.
Kod dizelaša najjeftiniji je model sa 1,6 CRDi motorom od 115 KS koji košta 39.990 KM, dok je najskuplji model sa 1,6 CRDi motorom od 136 KS sa cijenom od 51.490 KM.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here