Mastercard: 46% potrošača u BiH koristi mobilne uređaje za online kupovinu

0
560
Potrošači u Bosni i Hercegovini spremni za mobilna plaćanja

Prema novoj anketi koju je provela kompanija Mastercard o odnosu potrošača prema digitalnim servisima, više od polovine (58%) potrošača u BiH već koristi aplikacije za digitalno plaćanje, a tri četvrtine smatra da su mobilni uređaji (tableti ili telefoni) bolja alternativa za plaćanje nego tradicionalne plastične kartice.
Anketa provedena u 13 zemalja širom Centralne i Istočne Evrope (CIE), uključujući i Bosnu i Hercegovinu, pokazala je da je popularnost smartfona sada dosegla 94%, prevazivši sve druge digitalne uređaje. E-mail, internet i društveni mediji su i dalje glavni servisi koji se koriste na mobilnim uređajima. Servisi za plaćanje, kao što su online kupovina i aplikacije za mobilna plaćanja su među top 10 i koriste se u prosjeku pet puta mjesečno.
Ljudi u Bosni i Hercegovini su usvojili digitalni način života preko raznih uređaja i servisa. Uz veliku pokrivenost, 93% stanovnika BiH koristi smartfon, a 39% posjeduje tablet. Anketa pokazuje da skoro 32% stanovnika BiH koristi aplikacije za bankarstvo, dok samo 23% koristi online bankarstvo kroz web browser.
Anketa pokazuje da 47% potrošača kupuje online, što je ispod CIE prosjeka (67%). Dok kupuju online, stanovnici BiH najviše vole da koriste platne kartice online (49%), zatim aplikacije za slanje novca (43%), plaćanje pouzećem (39%) i bankovni transfer (21%). Stanovnici BiH navode da bi ih bolja sigurnost prilikom plaćanja i pristupačniji dizajn servisa ohrabrili da češće koriste kartice kada kupuju online.
“Naša anketa pokazuje da 46% potrošača u BiH koristi mobilne uređaje za online kupovinu. Da bi dalje podstakli korišenje kartica prilikom internet kupovine, stanovnici BiH kažu da žele više sigurnosti prilikom kartičnog plaćanja, dok će 51% koristiti karticu češće ukoliko bude bolja sigurnost prilikom samog plaćanja. Da bi pomogli korisnicima da potvrde da su oni stvarni vlasnici kartica, Mastercard je razvio Mastercard® Identity Check™. Ovo tehnološko rješenje povećava sigurnost prilikom online kupovine bez da kompromituje iskustvo potrošača“, kaže Jelena Ristić, direktorica za tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne gore u kompaniji Mastercard.
Iako su stanovnici BiH zadovoljni količinom digitalnih usluga koje imaju na raspolaganju, još više bi cijenili digitalne inovacije u poljima zdravstvene zaštite i obrazovanja, kao i javnog transporta.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here