Mastercard pokreće novu eru biometrijskih plaćanja

Prvi pilot će biti pokrenut ove sedmice u Brazilu sa Payface i St Marche. U okviru pilot faze, Payface tehnologija će se implementirati u pet St Marche supermarketa u Sao Paulu

0
422
Za sljedeću generaciju plaćanja biće dovoljan samo osmijeh ili mahanje rukom

Nema više frke oko traženja telefona ili traženja novčanika s rukama punih kesa – za sljedeću generaciju plaćanja koja se obavljaju lično biće dovoljan samo osmijeh ili mahanje rukom, poručuju iz kompanije Mastercard.
Pouzdana tehnologija koja koristi skeniranje vašeg lica ili otiska prsta za otključavanje telefona sada se može koristiti da pomogne potrošačima da ubrzaju plaćanje. S novim biometrijskim programom za plaćanjekompanije Mastercard, sve što vam treba da obavite plaćenje ste – vi.
Program ulazi u globalnu implementaciju i predstavlja prvi tehnološki okvir svoje vrste koji će pomoći u uspostavljanju standarda za nove načine plaćanja u prodavnicama svih veličina, od velikih supermarketa do malih prodavnica. Program propisuje skup standarda kojih se banke, trgovci i pružaoci tehnologije pridržavaju, pomažući u obezbjeđivanju bezbjednosti i privatnosti ličnih podataka pri biometrijskom plaćanju.
Na globalnom nivou,74% potrošača ima pozitivan stav prema biometrijskoj tehnologiji, a predviđa se da će tržište beskontaktne biometrijske tehnologije dostići vrijednost od 18,6 milijardi dolara do 2026. godine.
Učesnici Mastercard biometrijskog programa za plaćanje nude potrošačima mogućnost da se lako prijave za servise biometrijskog plaćanja, putem aplikacije trgovca ili provajdera identiteta. Kada se jednom prijavite, neće više biti usporavanja prilikom plaćanja dok tražite novčanik. Potrošači jednostavno mogu da provjere račun i nasmiju se u kameru ili da mahnu rukom nad čitačem da bi platili. Nova tehnologija obezbjeđuje brzo i sigurno iskustvo plaćanja, a istovremeno potrošačima omogućava da izaberu način na koji žele da izvrše plaćanje, poručuju iz Mastercarda.
Prednosti za trgovce su također velike, od kraćeg vremena za obavljanje transakcije i kraćih redova do veće higijene i povećane bezbjednosti. Sistem plaćanja može biti integrisan sa programima lojalnosti i personalizovanim preporukama kako bi se pomoglo potrošačima da pronađu proizvode koji bi ih mogli interesovati na osnovu prethodnih kupovina.
Mastercard sarađuje sa partnerima kao što su NEC, Payface, Aurus, PaybyFace, PopID i Fujitsu Limited kako bi se osiguralo pokretanje i proširio doseg novih mogućnosti plaćanja širom svijeta, pridržavajući se sveobuhvatnog okvira minimalnih standarda, specifikacija i smjernica koje se odnose na bezbjednost, nivo biometrijskih performansi i zaštitu podataka u kontekstu biometrijskih plaćanja u radnji.
Prvi pilot će biti pokrenut ove sedmice u Brazilu sa Payface i St Marche. U okviru pilot faze, Payface tehnologija će se implementirati u pet St Marche supermarketa u Sao Paulu. Potrošači koji posjećuju ove supermarkete mogu da registruju svoje lice i podatke o plaćanju putem aplikacije Payface, a kada se registruju, ostaje samo da se nasmiju i plate na blagajni bez kartice ili mobilnog uređaja. Budući pilot projekti planiraju se za Bliski Istok i u Aziju.
Biometrijsko plaćanje je sljedeći korak kompanije Mastercard da podrži razvoj plaćanja, zajedno sa nizom nedavnih inovacija, kao što su Shop Anywhere, Enhanced Contactless (ECOS) i Cloud Point of Sale, koje su uvedene kako bi se potrošačima i trgovcima pružila beskontaktna, fleksibilna i bezbijedna iskustva kupovine.