Nakon sedam uspješnih valova kampanje ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’, Mercator kreće sa novim, osmim valom, s ciljem da dodatno promovišemo dobro poznate domaće, ali i regionalne brendove. Sa novim valom počinje i nova nagradna igra, u kojoj će Mercator najsretnije kupce obradovati sa dva legendarna modela italijanske autoindustrije – Fiat 500 sa električnim pogonom.
“Već treću godinu kroz projekt ‘Moji brendovi’, njegujemo i nastavljamo uspješnu priču i saradnju sa domaćim i regionalnim dobavljačima, dodatno izgrađujemo imidž proizvoda, te smo razvili jedan sasvim novi sistem plasiranja proizvoda, i u konačnici, zajedno nagrađujemo najsretnije kupce za lojalnost”, rekao je Haris Omeragić, direktor nabave Mercator BH.
“Prateći svjetske trendove zaštite okoline, u novom, osmom valu kampanje ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’, odlučili smo se za ove dvije izuzetno atraktivne nagrade, kojim želimo nagraditi lojalnost naših kupaca, te jačati ekološku svijest i čovjekov odnos prema okolišu”, izjavila je Martina Jakešević, voditelj projekata i kampanja Mercator BH.
Nagradna igra traje od 25. marta do 19. maja 2021. godine, a učestvovati mogu svi kupci koji ostvare minimalnu kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više u Mercator prodavnicama, i sa minimalno jednim artiklom, koji je na policama i u katalogu označen oznakom ‘Moji brendovi’.
U narednom periodu, police svih Mercatorovih prodavnica će krasiti oznake proizvoda, sa posebnim naglaskom kupcima na njihove omiljene brendove, kao što su: Klas Zlatni puder, Eva bogata i zdrava riznica ribljih proizvoda, Violeta omekšivači, Faks tečni deterdžent i brojni drugi.