Mercedes je obavio prvi javni crash test dvaju električnih modela, sudarenih frontalno s 50 posto preklapanja, kako bi pokazao da su njihovi automobili sigurni i u stvarnim uvjetima, a ne samo u laboratoriju.
U ovom testu frontalno su sudareni njihovi modeli EQA i EQS SUV, pri čemu su se oba automobila kretala brzinom od 56 km/h. Scenarij je to blizak onima u stvarnim uvjetima, sudar kakav bi se lako mogao dogoditi na bilo kojoj gradskoj ili prigradskoj prometnici.
Izazovniji je to test od onoga kod Euro NCAP-a, budući da se tamo automobili zabijaju u nepomičnu barijeru mase 1,4 tone, koja simulira drugo vozilo, i to pri brzini od 50 km/h. Ovdje je bila riječ o daleko višoj ukupnoj brzini, automobili su mase 2,2 i 3 tone, pa je samim time i energija sudara bila značajno veća.
Iz Mercedes-Benza ističu da je, unatoč tako značajnom izazovu, putnička kabina u oba modela ostala netaknuta. Sva su se vrata vozila mogla otvoriti nakon sudara, a njihovi visokonaponski sistemi automatski su se isključili, što čini spašavanje unesrećenih osoba lakšim i sigurnijim. Posebno ističu činjenicu da su i baterije u modelima EQA i EQS SUV ostale neoštećene.
Kad je riječ o putnicima u vozilima, podaci iz lutaka pokazuju da niko od njih nije zadobio potencijalno fatalne ozljede, jer su aktivni pojasevi i zračni jastuci odradili svoj posao, prenosi Autonet.hr.