U najnovijem rangiranju najboljih svjetskih marki koje je sastavila konzultantska kompanija Interbrand vrijednost marke MINI ponovno je porasla ove godine. Uz vrijednost marke od više od pet milijardi američkih dolara, inovativna premium marka popela se na broj 87 u rangiranju.
MINI nastavlja svoj stalni rast vrijednosti marke. U 2014. godini marka je trebala ući u prvih 100, ali je debitirala na broju 98 u 2015. godini, a 2016. godine se popela za deset mjesta, na broj 88. Ove se je godine također poboljšala na ovoj poziciji.
Stalni rast vrijednosti marke MINI pratio je odgovarajući rast prodaje proizvoda. U prvih osam mjeseci ove godine, prodaja je porasla 3,1% na godišnjem nivou kako bi se postigla brojka od ukupno 230.925 vozila. Najveći pokretači rasta premium marke su modeli MINI Countryman (+12,9%) i MINI Cabrio (+20,3%).
Na temelju tehnološkog znanja i iskustva stečenih u gotovo deset godina elektromobilnosti, MINI Cooper S E Countryman ALL4 hibridni plug-in model je lansiran početkom ove godine. Godine 2019. MINI će također izdati potpuno električni model s troja vrata, koji je bio prikazan kao MINI Electric Concept na ovogodišnjem IAA sajmu automobila. Na taj će način konvencionalni MINI portfelj biti nadopunjen hibridnim plug-in modelima i posveelektričnim modelima.
MINI dosegnuo vrijednost marke od pet milijardi dolara
MINI će 2019. godine izdati potpuno električni model s troja vrata, koji je bio prikazan kao MINI Electric Concept na ovogodišnjem IAA sajmu automobila