Više od 100 miliona eura u narednom ciklusu bit će investirano u novu logističku infrastrukturu i moderne tehnologije na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Zambije, najavila je Nelt Grupa na godišnjoj konferenciji za medije.
Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Marko Cilić, izvršni direktor za finansije Nelt Grupe, Sonja Todorova, potpredsjednica za poslovanje Neltovih brendovai Bojana Mucić, izvršna direktorica ljudskih resursa Nelt Grupe.
“Ovu godinu u Neltu obilježila je uspješna CEO tranzicija i organizaciona transformacija Grupe, kao i činjenica da smo nastavili sa ubrzanim rastom prihoda i pokrenuli poslovne operacije na tržištu Rumunije. Nelt Grupa će ostvariti prihod od 1,4 milijarde eura, što je rast od 8% u odnosu na prošlu godinu“, naglasio je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe.
Najveći investicioni ciklus u histriji Nelta
Planirana investicija od 100 miliona eura, najveća u historiji kompanije, bit će usmjerena na proširenje postojećih kapaciteta, redizajn i optimizaciju logističke mreže, i implementaciju robotizacije i drugih automatizovanih rješenja. Između ostalog, cilj je da se kroz ovu investiciju centralno-distributivni logistički centar u Dobanovcima sa intermodalnim terminalomdodatno profiliše kao regionalni logistički hub, kao i da se podigneregionalna efikasnost poslovanja uz poštovanje usvojenih ESG standarda.
Nelt Corp je nova kompanija Nelt Grupena tržištu Rumunije, sa sjedištem u Bukureštu.
“Rumunsko tržište sa 19 miliona stanovnika i BDP-om od oko 330 milijardi dolara, pruža značajne poslovne prilike za nas. Obzirom na nivo razvoja trgovinskog sektora,Rumunija se nametnula kao atraktivna destinacija za nove poslovne aktivnosti Nelta u regionu. Unapređenje prodaje Nutrino i Nutrino Lab proizvoda je primarni cilj, dok je dugoročni plan proširenje portfolija brendova u distribuciji i logističkih usluga“, rekao je Marko Cilić, izvršni direktor za finansije.
Rast prihoda i na tržištu Bosne i Hercegovine
Kompanija Nelt BiH, koja je dio Nelt Grupe od 2006. godine, kontinuirano ostvaruje veoma dobre poslovne rezultate. U 2024. godini zabilježen je rast prihoda od 12% u odnosu na prošlu godinu, zahvaljujući strateškom planiranju, kvalitetnim tehnološkim i sistemskim rješenjima i ulaganju u razvoj zaposlenih i infrastrukturu.
Nelt brendovi, Fabrika dečije hrane i Neoplanta, učvrstili su lidersku poziciju u kategorijama dječije hrane i mesnih prerađevina. Brojne inovacije i novi proizvodi doveli su do značajnog rasta tržišnog učešća (Fabrika dečije hrane 37%, Neoplanta 14%). Također, bilježi se povećanje ukupnih prihoda obje kompanije (Fabrika dečije hrane +25%, Neoplanta +12%) u odnosu na 2023. godinu.
UNICEF i Nelt: 1,3 miliona dolara za jačanje obrazovnih sistema
Nelt Grupa potpisala je ove godine strateško partnerstvo sa UNICEF-om u okviru koga će izdvojiti 1,3 miliona američkih dolara u periodu od tri godine, za jačanje obrazovnih sistema u Srbiji, Sjevernoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Angoli. Ova inicijativa će omogućiti da oko 30.000 učenika, uključujući 1.000 iz najugroženijih grupa, stekne digitalne i zelene vještine koje su neophodne za tržište rada 21. vijeka.
Nelt Grupa uložila je pet miliona eura u povećanje zarada u 2024. godini, kao i skoro 1,4 miliona u benefite za zaposlene, dok je u razvoj i edukaciju zaposlenih uloženo preko 600.000 eura.