Nestlé: Prodaja u prva tri kvartala porasla 2,2%, na 63,3 milijarde CHF

Rezultati poslovanja na JI tržištu su u prvih 9 mjeseci usklađeni s ciljevima Nestlé, dosegavši organski rast od 10,1%. Regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s 9,6% organskog rasta

0
192
Organski rast kompanije Nestlé u prva tri kvartala 2021. dosegao 7,6 posto

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu predstavila je danas poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine, te se osvrnula na uspješnost i nastavak lokalnih ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost.
Istaknuto je da je organski rast kompanije dosegao 7,6%, sa stvarnim internim rastom od 6,0% i rastom cijena od 1,6%. Rast je podržan stalnim rastom u maloprodaji, kontinuiranim oporavkom kanala za konzumaciju izvan kuće, povećanjem cijena i povećanjem tržišnog udjela.
Ukupna prodaja porasla je za 2,2% na 63,3 milijarde CHF, u odnosu na isti period prošle godine (61,9 milijardi CHF). Međunarodna razmjena smanjila je prodaju za 2,0%, a neto prodaja je smanjena za 3,3%.
Nestlé je ažurirao smjernice za 2021. godinu te se očekuje organski rast prodaje za cijelu godinu u visini između 6% i 7%. Očekivana osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju je oko 17,5%, odražavajući početna kašnjenja između razdoblja porasta cijena pod pritiskom troškova i određivanja cijena, kao i jednokratne troškove integracije povezane s kupovinom The Bountiful Company ključnih brendova. Nakon 2021. godine, srednjoročni izgledi za nastavak umjerenog poboljšanja marže ostaju nepromijenjeni. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala povećati ove godine.
“Zadovoljni smo snažnim organskim rastom u posljednjih devet mjeseci, potaknutim širokim doprinosima iz većine geografskih područja i kategorija. U trećem tromjesečju povećali smo cijene na odgovoran način, zadržavajući snažan stvarni interni rast. Ulaganja u inovacije, digitalizaciju i održivost dodatno su podržala rast povećanjem relevantnosti i diferencijacije naše ponude”, izjavio je Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé.
Kada je riječ o zoni EMENA (Evropa, Srednji Istok i Sjeverna Afrika) po kategorijama proizvoda, Purina PetCare zabilježila je dvocifreni rast zahvaljujući premijskim markama Felix, Gourmet i Purina Pro Plan, kao i veterinarskim proizvodima. Prodaja kafe porasla je za gotovo 10%, podržana snažnim rastom za NESCAFÉ i Starbucks proizvoda za kućnu upotrebu, s kontinuiranim inovacijama u svim kategorijama kave. Nestlé Professional izvijestio je o snažnom dvocifrenom rastu, čemu je pridonio daljnji oporavak kanala za konzumaciju izvan kuće. Velika potražnja za Garden Gourmet i Mindful Chef djelomično je nadoknadila blago negativan rast MAGGI proizvodai smrznute pizze, nakon povećane potražnje u 2020. godini. Prehrana dojenčadi je u trećem tromjesečju zabilježila visok jednocifreni rast uz nastavak povećanja tržišnog udjela.
“Rezultati poslovanja na JI tržištu su u proteklih 9 mjeseci usklađeni s našim ciljevima, dosegavši organski rast od 10,1%. Regija Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina) doprinijela je tržišnim rezultatima s 9,6% organskog rasta, s tim da su kategorija pića (NESCAFÉ) i hrana za kućne ljubimce (Purina), kao i odlična ljetna turistička sezona, najveći kontributori rastu.Uspješnim rezultatima su doprinijeli i naši dugogodišnji partneri i distributeri, MCI. Nastavljamo istraživati i pomicati granice mogućeg kada je riječ o hrani, fokusirajući se na okus, nutritivnu vrijednost proizvoda i stvaranje rješenja koja doprinose boljitku planete.Ne posustajemo ni sa podrškom lokalnoj zajednicu kroz ulaganja u projekte koji podržavaju roditelje u odgoju zdravijih generacija, doprinose zapošljivosti mladih, te one koje doprinose razvoju svijesti o važnosti očuvanja okoliša“, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitiru, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

 

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here