Nestlé u BiH u prvoj polovini 2019. ostvario rast od 2,9% i prodaju od 9,36 miliona CHF

0
767
Nestlé tim novinarima predstavio poslovanje u BiH i buduće planove kompanije

Članovi Nestlé upravnog tima su, po prvi put u Bosni i Hercegovini, predstavnicima medija govorili o konkretnim brojevima kompanije, na globalnom i lokalnom nivou, ali i planovima, te ciljevima za naredni period.
Nestlé tako danas globalno ima 413 tvornica, 34 istraživačka centra, a posluje u 189 zemalja svijeta zapošljavajući čak 308.000 ljudi. Na području BiH, djeluje kao kompanija Nestlé Adriatic iu BiH direktno zapošljava 17 ljudi, dok kroz široku mrežu distributera, vozača i ostalih zaposlenika koji čine cijeli tim, indirektno zapošljava više od 100 ljudi.
“Činjenica da se svakog dana u svijetu proda preko milijardu Nestlé proizvoda govori o tome koliko veliku odgovornost prema potrošačima, okolišu i zajednicama u kojim djelujemo zapravo imamo. Nestlé je, kao kompanija, u prethodnoj godini na području BiH zabilježila rast od 2,6%, te prodaju od 19,24 miliona švicarskih franaka (CHF), a rasti smo nastavili i ove godine. Tako je, u prvoj polovini 2019. zabilježen rast od 2,9%, te prodaja od ukupno 9,36 miliona CHF. Za to su, svakako, zaslužne kontinuirane inovacije u portfoliju proizvoda, ali i unapređenje i pojednostavljenje poslovnih procesa“, rekao je Dinko Jurišić, voditelj prodaje za BiH.
On je dodao da je Nestlé na tržištu BiH prisutna u sedam kategorija, te da su tržišni lideri u kategorijama instant kafe i kulinarskog asortimana.
“U kategoriji instant kave vodeći smo s brendom Nescafé, sa 61,6%, te u kulinarskoj kategoriji majoneze, s brendom Thomy, s 42%. To nam daje dodatnu motivaciju da neprekidno razvijamo i ostale kategorije s kojima smo prisutni na tržištu“, rekao je Jurišić.
Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je dio većeg tržišta Nestlé Jugoistočne Evrope koja, s Rumunijom i Bugarskom, sada obuhvata čak 50 miliona potrošača. Svi oni mogu birati proizvode više od 35 brendova, u 11 kategorija.
Iza kontinuirano rastućeg broja proizvoda, ističu, stoji stalno istraživanje tržišta i prilagođavanje lokalnim specifičnostima. Upravo se tu krije ključ uspjeha, istakla je Nadja Soldat, CCSD kategorijska menadžerica, predstavljajući nove proizvode iz asortimana, renovirani Nescafé 3in1, 2in1, Nescafé Gold Crema, Nescafé Dolce Gusto – Peru i Columbia, Thomy nove umake tartar i chilli, te novi Lion2Go.
O agendi 2030. govorila je i Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé Adriatic, ističući tri ključna područja djelovanja – zdraviji život za 50 miliona djece, bolji životni standard za 30 miliona ljudi povezanih uz poslovanje kompanije i nulti utjecaj na zagađenje okoliša.
“Samo u BiH, od 2012. godine do danas je u projekat Zdravo, koji za cilj ima educiranje osnovaca o zdravim životnim navikama s fokusom na pravilnu prehranu i važnost svakodnevnog bavljenja tjelesnom aktivnošću, na području BiH uloženo je više od 250.000 €. Više od 12.000 djece, iz 100 osnovnih škola, bilo je dio projekta, a istraživanja pokazuju da prosječna stopa povećanja znanja iznosi 14%. Dakako, ovaj projekat smo radili u suradnji sa našim partnerom, Atletskim Savezom BiH, a njegovu važnost su prepoznali i Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske, te Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke“, istakla je Kurtanjek.