Piše: M. Pehilj; Foto: Profitiraj.ba
Na tržište Bosne i Hercegovine danas je uveden novi Citroën C3, četvrta generacija popularnog modela koji unosi svježinu u evropski B segment automobila.
Na današnjoj konferenciji za novinare predstavnici kompanije C Automobil Import d.o.o. Leon Malovrh, voditelj prodaje i Rok Marolt, voditelj produkta i obrazovanja, predstavili su ključne karakteristike novog modela, dok su predstavnici medija imali priliku da testiraju ovo vozilo.
Mi smo probali model 1,2-litreni PureTech od 100 KS i 205 Nm, uparenim sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Ukratko, to je motor koji pruža vrlo solidne performanse u vožnji.
Putnička kabina je solidne prostranosti za automobil ove klase. Tu su i udobna sjedala, a udobnosti u prilog ide i poznati Citroënov ovjes s hidrauličnim ublaživačima.
Četvrta generacija najpopularnijeg Citroënovog modela osvojila je povjerenje mnogih vozača od svog prvog lansiranja 2002. godine, što potvrđuju i izvanredni rezultati. Širom svijeta je prodanih više od 5,6 miliona vozila. Novi C3 će bez sumnje odigrati važnu ulogu u jačanju brenda Citroën u Evropi te će omogućiti još veću konkurentnost na tržištu.
“Novi C3, kako električni tako i benzinski, predstavlja novo poglavlje za naš brend, koji nastavlja ostati vjeran svojoj predanosti ponudi pristupačnih vozila. ë-C3 ima za cilj da učini 100% električno vozilo široko dostupnim po atraktivnoj cijeni. Osnovna verzija s dometom od 320 km biće dostupna od 47.517 KM uz Citroën finansiranje. Ovo je zaista super cijena. Dostupna je i benzinska verzija za 30.992 KM uz Citroën finansiranje. Do kraja ove godine cilj nam je da prodamo 20 benzinskih vozila, a 2025. godine 220 benzinskih i 15 električnih vozila“, kazao je Leon Malovrh, voditelj prodaje C Automobil
Import.
Prema aktuelnom oficijelnom cjenovniku za tržište BiH, bazni model C3 You Turbo 100 košta 29.392 KM do registracije s popustom. Srednja opcija, C3 Pack Plus Turbo 100 košta 32.150 KM, a najopremljeniji benzinac C3 Max Turbo 100 košta 34.925 KM.
Verzija s blagim hibridom (u proizvodnji od februara 2025. godine) cjenovno će biti skuplja oko 7.000 KM od ekvivalentnog benzinca, dok se električne verzije kreću po cijeni počev od 45.587 KM.
Dakle, četvrta generacija C3 nema dizel motora. Kupci sada imaju izbor tri opcije: 1,2-litarski benzinac sa 100 KS i s ručnim mjenjačem sa šest brzina. Novost kod trocilindarskog turbobenzinca je da više nema zupčastog remena potopljenog ulje, već je na njegovom mjestu instaliran pogonski lanac.
Opcija dva je mikro-hibridni benzinac, takođe sa 100 KS, ali uz šestostepeni automatski mjenjač, dok je treća opcija električna verzija od 113 KS, čiji elektromotor napaja baterija s kapacitetom od 44 kWh i dometom od 326 kilometara.
Novi C3, s novim logom marke, privlači poglede na cesti svojim odvažnim i prepoznatljivim dizajnom, a domet vozila ë-C3 lako zadovoljava svakodnevne potrebe mobilnosti.
Rok Marolt, voditelj produkta i obrazovanja, naglasio je udobnost novog modela: “Ë-C3 je veći i prostraniji od svog prethodnika s novim ovjesom, višim položajem sjedenja i odvažnim SUV dizajnom koji prevazilazi klasični ovalni oblik po kojem je model dugo bio poznat. Konačno, u segmentu B imamo i mali gradski električni automobil, koji predstavlja važnu prekretnicu u električnoj mobilnosti. U centru pažnje novog C3 je još uvijek filozofija udobnosti. Po prvi put kombinacija slavnog Citroën Advanced Comfort® ovjesa i potpuno novih Citroën Advanced Comfort® sjedala stvara osjećaj lebdenja na letećem tepihu. Ovim je Citroën još jednom dokazao da je lider u segmentu kada je riječ o udobnosti“.
Novi Citroën C3 je duži od prijašnjeg tek 2 centimetra i ima 401 cm, ali je i širi pola centimetra te doseže 176 cm. C3 je viši punih 10 cm, odnosno ukupno 157 cm. To prati i povišenija podnica koja je sada od tla odmaknuta velikih 19,7 cm. Ipak, kod električne izvedbe te korekcije su nešto manje pa je podnica 16,3 cm udaljena od tla. U ponudi su tri nivoa opreme – You, Plus i Max.