Novi identitet i logo marke Citroën

0
189
Novi logo je moderniji, sa više grafike i odgovarajuće prilagođen najnovijim digitalnim medijima

Citroën je premijerno predstavio novi identitet i novi logo marke, koji najavljuju novo uzbudljivo i važno poglavlje njegove historije.
Najnoviji logo je reinterpretacija originalnog ovala iz 1919. godine i s ponosnom se predstavlja kao deseta verzija loga u 103-godišnjoj historiji marke Citroën. Navedena promjena dolazi zajedno sa novim sloganom marke, koji obećava ubrzano uvođenje još odvažnijih rješenja za mobilnost koja klijentima marke Citroën pružaju ugodan osjećaj: ‘Nothing moves us like Citroën’.
Novi logo je moderniji, sa više grafike i odgovarajuće prilagođen najnovijim digitalnim medijima. Prvi put će se novi logo pojaviti na konceptnom vozilu krajem mjeseca septembra, a od sredine 2023. godine dalje postupno će krasiti buduće proizvode i konceptne marke. Novi identitet marke Citroën će postupno biti uveden u sve reklamne medije i kontaktne tačke marke (prodajna mjesta, radionice, itd).
Logo je reinterpretacija originalnog logoa koji je za marku odabrao njen osnivač André Citroën i inspiriran je uspjehom njegove prve metalurške kompanije u kojoj su se proizvodili zupčanici u obliku dvostruke strelice. Brzo prepoznatljiv i tehnički usavršen izgled ‘dvostruke strelice’ od tada ostaje u središtu Citroënovog identiteta.

Citroën predstavio novi identitet i novi logo marke, koji najavljuju novo poglavlje njegove historije

Vincent Cobée, generalni direktor Citroëna, rekao je da je došlo vrijeme da Citroën preuzme novi, moderniji i savremeniji izgled.
Središnji element obnovljenog identiteta marke je obnovljeni simbol Citroënove ‘dvostruke strelice’, koji je poznat u čitavom svijetu. Ovo je već deseta važnija obnova logoa Citroën od osnivanja kompanije 1919. godine, koja donosi šire i istaknutije strelice kontrastnog izgleda koje okružuje vertikalni ovalni okvir u mekanijoj nijansi. Uočljiviji ovalni logo bit će postavljen vertikalno, jer proizlazi iz novog jezičnog smjera oblikovnog dizajna produkata. Dobro vidljiv amblem postat će trenutno prepoznatljiv potpis svih Citroënovih modela. Osim toga, u sve reklamne medije i prodajno servisna mjesta marke donijet će moderniji i grafički usavršeniji izgled, a pritom je naravno odgovarajuće prilagođen za nove digitalne
reklamne medije.

Najnoviji logo je deseta verzija loga u 103-godišnjoj historiji marke Citroën

Prvi fizički dokaz spomenutog obnovljenog identiteta bit će dostupan u obliku porodičnog konceptnog vozila na električni pogon koji će nositi novi identitet i koji će marka Citroën predstaviti krajem septembra.