Novi Peugeot 208: Futuristički i mladenački

0
1536
Evropski automobil 2020: Najviše glasova žirija dobio je novi Peugeot 208 osvojivši 281 bod

U B segmentu vozila koji sve više stremi ka standardizaciji, marka Peugeot ističe se među ostalima uvođenjem atraktivnog novog modela Peugeot 208, koji već pri svom lansiranju nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju, benzin ili dizel.
Ova nova generacija modela Peugeot 208 prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju. Novi Peugeot opremljen je s novom generacijom sistema Peugeot i-Cockpit© s 3D head-up zaslonom i cijelim nizom sistema pomoći u vožnji, značajki koje su inače rezervirane za više tržišne segmente.

CMP/e-CMP modularna platforma

Novi Peugeot 208 temelji se na novoj generaciji zajedničke modularne platforme za vozila CMP koncerna PSA. Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje EMP2 modularna platforma. Platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i varijanti motora. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li benzinski ili dizelski motor ili pak električni motor.

Platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i varijanti motora

Ova platforma pomaže i u ograničenju emisije CO2 novog Peugeot 208 zahvaljujući: smanjenju težine (30 kg manje u usporedbi s platformom F1), poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak), smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje ovjesa), optimizaciji pogonskog sklopa (poboljšana izlazna snaga izgaranja, smanjenje obima, smanjeno mehaničko trenje, proširenje sistema mjenjača i generalizacija sistema Stop&Start. Platforma CMP također osigurava veći nivo udobnosti i sigurnosti.

Novi Peugeot 208 opremljen je s novim sistemom Peugeot i-Cockpit© s 3D head-up zaslonom

Euro 6.d standardi i električni 208

Novi Peugeot e-208 nudi stimulirajući doživljaj vožnje sa svojim 100% električnim motorom koji je dostupan od lansiranja: električni motor sa 100 kW (136 bhp) koji stvara okretni moment od 260 Nm (dostupan od 0 km/h) za trenutnu reaktivnost; tih motor, s nultom stopom vibracija; tehnološki prikaz na središnjem zaslonu (funkcijski prikaz pogonskog sistema u stvarnom vremenu).
Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d i dizelskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d-TEMP. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8.
Benzin, 3-cilindarski, 1,2-l cc motori: PureTech 75 S&S BVM5; PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8 PureTech 130 S&S EAT8.
Dizel, 4-cilindarski,1,5-l cc motor: BlueHDi 100 S&S BVM6.
Za regije u kojima zahtjevi za normama za ispušne plinove nisu toliko strogi također će biti dostupni motori opremljeni ručnim mjenjačem (BVM6) ili automatskim mjenjačem (EAT6).
Novi Peugeot 208 je duži, širi i niži od trenutnog modela Peugeot 208. Nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući markantnim linijama. Jasan dašak senzualnosti također se posreduje široko izvedenim krilnim elementima i ukupnim linijama karoserije.