Objavljeni tenderi za izgradnju dionica Tarčin-Ivan i Poprikuše-Nemila

0
28063
Tunel Ivan je na dionici između Tarčina i Konjica i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo

Javno preduzeće Autoceste FBiH objavilo je tendere za izgradnju dionica Tarčin-Konjic, podionica Tarčin-Ivan, LOT 2 tunel Ivan dužine 2 kilometra, te dionice Poprikuše-Nemila dužine 5,1 km.
Istovremeno su raspisani i tenderi za usluge nadzora i tehničku pomoć na ovim dionicama autoceste. Rok za podnošenje prijava za sve tendere je 4.10.2018. godine.
Ukupna vrijednost investicije za izgradnju ove dvije dionice iznosi 235 miliona eura, od čega je kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) osigurano 120 miliona eura a kod Evropske investicijske banke (EIB) 90 miliona eura. Ostatak sredstava je osiguran putem granta kojeg je odobrio Investicioni fond za Zapadni Balkan.
Početak radova se očekuje na proljeće 2019. godine, saopćeno je iz Autocesta FBiH.
Tunel Ivan pripada dionici između Tarčina i Konjica i nastavak je planirane dionice autoceste koji se završava sa mostom M2. Tunel je dvocijevni tunel sa dvije prometne trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo. Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom saobraćajnicom spaja sa magistralnom cestom M17, koja označava kraj ove dionice.
Dionica Poprikuše – Nemila počinje sa petljom Poprikuše, prelazi preko postojeće magistralne ceste M17 i lokalne saobraćajnice vijaduktom dužine 168 metara. Poslije trasa ulazi u tunel Golubinja (dužine 3.500 m). Dionica prelazi mostom dužine 218 metara preko magistralne ceste i rijeke Bosne, prelazi preko željezničke pruge vijaduktom dužine 108 metara. Nakon vijadukta poddionica se završava uklapanjem u sljedeću poddionicu Nemila – Vranduk.

Vizualizaciju poddionica Tarčin – Ivan i tunel Ivan pogledajte ovdje: