U partnerstvu Sparkasse Banke i USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam), sinoć je u Sarajevu održan susret i umrežavanje turističkih agencija iz Češke Republike i Bosne i Hercegovine. Ovo je već druga godina zaredom kako se organiziraju ovi susreti, a događaj je okupio 25 agencija s ciljem uspostavljanja poslovnih veza i saradnje, čime se nastoji podstaknuti priliv čeških turista u BiH.
Sinoćnji ‘Networking event’ predstavljao je završnicu petodnevnog boravka deset odabranih agencija iz Češke Republike u BiH, koje su imale priliku obići neke od najatraktivnijih turističkih destinacija.
Nakon uspješno realiziranih susreta turističkih agencija BiH I Austrije u prošloj godini, ove godine su se susrele turističke agencije BiH i Češke Republike. Događaj je upriličen u okviru programa ‘MeetBH’ koji ima za cilj promociju bh. turističkih potencijala i doprinos razvoju turističkog sektora.
Snažnu podršku inicijativi na događaju pružile su i ambasadorica Republike Češke u BiH Jana K. Lolić Šindelková te savjetnica Ambasade BiH u Pragu Amira Mujkić, izrazivši zadovoljstvo učešćem u projektu koji je rezultirao uspješnim umrežavanjem privrednika ove dvije zemlje.
Gosti, turističke agencije iz Češke Republike, su u okviru ovog projekta imali priliku da u toku ove sedmice obiđu neke od najatraktivnijih bh. destinacija, a kroz ovaj susret i ostvare direktne poslovne kontakte s najvećim domaćim turističkim agencijama kako bi mogle ponuditi bh. destinacije svojim klijentima u Češkoj.
“Zadovoljstvo nam je poželjeti dobrodošlicu partnerima iz Češke Republike u sklopu napora Vlade SAD-a da poveže turistički sektor BiH s ključnim međunarodnim tržištima kroz USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u BiH. Iskoristićemo ovaj trenutak i nastaviti promovirati BiH kao atraktivnu i održivu destinaciju za češke putnike, i na taj način povećavati broj posjetitelja i dužinu njihovog boravka u našoj zemlji“, izjavila je Jasenka Ćorić, zamjenica direktora USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u BiH.
Iz Sparkasse banke ističu da su postavili strateški cilj jačanja ključnih sektora i industrija za održivi razvoj ekonomije i stvaranje novih radnih mjesta u BiH, sa posebnim fokusom na startup-e, poljoprivredu i turizam. U tom kontekstu, podrška turističkom sektoru je za njih od izuzetne važnosti, a to ostvaruju ne samo kroz bankarske usluge nudeći prilagođene proizvode za turistički sektor, već i kroz ovakve inicijative koje izlaze iz uobičajenih okvira bankarskog poslovanja.