Oriflame kampanja ‘Ljepota na moj način’: Amra Džeko brend ambasadorica za BiH

0
1793
Amra Džeko je nova brend ambasadorica Oriflamea za BiH

Kozmetička kompanija Oriflame Bosna i Hercegovina danas je u ugodnom ambijentu Sky Bara hotela Marriott u Sarajevu novinarima predstavila novu brand poruku ‘Ljepota na moj način’. Tom prilikom predstavljena je i nova brend ambasadorica Oriflame za BiH Amru Silajdžić-Džeko, koja je tim povodom doputovala iz Rima (Italija).
“Drago mi je da sam dio ove lijepe priče i Oriflame tima sa kojim sam ostvarila divnu saradnju”, izjavila je Amra.
Inače, Amrin lik krasi i naslovnicu aktuelnog majskog kataloga Oriflame, u kojem se pojavljuje i kao zaštitno lice kampanje za The ONE Colour Obsession ruža za usne.
‘Ljepota na moj način’ novi je koncept kozmetičke kompanije Oriflame koju su medijima predstavili Belma Smola, direktorica Oriflame BiH i Marijana Zonić, regionalna marketing menadžerica za tržište zapadnog Balkana, uz moderiranje Džezide Teufiković i Darka Savića, koji je zaštitno lice Oriflamea kolekcije za njegu kože muškaraca, NovAge Men.
“Detaljnim istraživanjem težišta došli smo do brend poruke ‘Ljepota na moj način’, što je i misija kompanije Oriflame. Već 51 godinu, koliko postoji kompanija, tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono u šta smo apsolutno sigurni je to da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ne postoji univerzalni put do ljepote. Svako je lijep na svoj, jedinstven način, a mi smo tu da tu ljepotu podržimo i naglasimo”, istakla je regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana, Marijana Zonić.
Direktorica Oriflame BiH Belma Smola podsjetila je na saradnju ove kozmetičke kompanije i nove brend ambasadorice Amre Džeko.
“Amra je osoba koja na jedinstven način izražava svoju prirodnu ljepotu i sjajno predstavlja poruku koju Oriflame ovom kampanjom želi prenijeti. Ona se u potpunosti slaže s našim viđenjem ljepote, a posebno smo sretni što smo ovu godinu uljepšali Amrinim prisustvom, kada u BiH slavimo 20-godišnjicu postojanja na tržištu, kao jedna od vodećih kompanija u sektoru kozmetike”, istaknula je Belma Smola.
Iz Oriflame kompanije su ovom porukom i događajem željeli istaknuti da kao kompanija koja se bavi ljepotom već 51 godinu imaju znanje, iskustvo i širok asortiman proizvoda tako da predstavljaju pouzdanu podršku i partnera svakoj osobi u njenoj potrazi za autentičnim izrazom ljepote.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here