Pelješki most gradiće kineski konzorcij, bit će gotov za tri godine

0
1848
Dužina Pelješkog mosta iznosi 2,4 km, a plovidbeni profil ispod mosta 200 puta 55 metara

Hrvatske ceste danas su donijele odluku o odabiru izvođača radova na izgradnji mosta Pelješac s pristupnim cestama.
Kako su saopćili iz Hrvatskih cesta, od tri pristigle ponude za sklapanje ugovora o javnoj nabavi odabrana je najpovoljnija koju su zajednički ponudile – China Road and Bridge Corporation, CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering, s cijenom ponude u iznosu od 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a) te rokom dovršetka radova od 36 mjeseci, prenosi Hina.
Za gradnju prve faze Pelješkog mosta Hrvatske ceste dobile su tri ponude – kineskog konzorcija, italijanskog Astaldija i turske kompanije IC Ictas, te njemačkog Strabaga.
Zajednička ponuda Astaldija i turske kompanije iznosila je 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,19 milijardi kuna s PDV-om, a Strabagova 2,62 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om.
Kineski konzorcij China Road and Bridge Corporation dao je ponudu od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a odnosno 2,6 milijardi s PDV-om.
Pelješki most će povezati Dubrovačko-neretvansku županiju s ostatkom Hrvatske, a ukupna vrijednost projekta je 526 miliona eura s PDV-om, vrijednost prihvatljivih troškova 420 miliona eura, od čega se sredstvima Evropske unije sufinansira 85 posto, dakle sa 357 miliona eura. Svi radovi trebali bi završiti do 2022. godine.
Izgradnja samog mosta preko Jadranskog mora u Malostonskom zaljevu, dugog 2,4 kilometra, i visokog 55 metara, trebala bi trajati 36 mjeseci od početka radova s tim da će most imati četiri prometne trake.