Peugeot je danas na online konferenciji predstavio osvježene SUV modele 3008 i 5008, koji osim dizajna donose i brojne tehnološke inovacije. Oba ova modela sada će biti dostupna i na tržište Bosne i Hercegovine.
Peugeot je inače trenutno lider na evropskom tržištu kompaktnih SUV vozila s modelima 3008 i 5008.
S više od 800.000 proizvedenih vozila od svog lansiranja 2016. Peugeot 3008 je postigao izvrsne prodajne rezultate u Evropi i u svijetu. Nagrada Car Of The Year 2017 okrunila je taj uspjeh. Zapažene komercijalne rezultate ostvario je i Peugeotov veći SUV 5008, s više od 300.000 proizvedenih vozila od lansiranja 2017. godine.
Njihov osvježeni dizajn daje pečat novoj eri suvremenosti s još više elegancije, redizajniranim prednjim krajem, novim Full LED stražnjim svjetlima, novim bojama karoserije i novoj Black Pack opciji.
Novi SUV Peugeot 3008 dolazi s Plug In motorom, s pogonom na dva ili četiri točka te benzinskim ili dizelskim motorima. Opremljen je s posljednjom generacijom pomoći u vožnji kao i s novim Peugeot i-Cockpit®om s novim visokokvalitetnim zaslonom i novim 10″ zaslonom visoke rezolucije osjetljivim na dodir.
Prednji kraj novog SUV-a 3008 evoluirao je prema prepoznatljivom stilu. Nova maska bez okvira simbolizira još moderniji stil. Na GT/GT Packu nalazi se specifična maska s promjenjivim dizajnerskim uzorkom kako bi naglasila stilistički pomak GT izvedbi.
Prednja svjetla također su redizajnirana kako bi bila agresivnija. Ona uključuju LED tehnologiju od prvog nivoa opremljenosti.
Na nivoima GT/GT Pack, Full LED svjetla nude još veći stepen tehnološke opremljenosti i prepoznatljiv izgled zahvaljujući proširenom svjetlosnom potpisu i funkciji osvjetljavanja zavoja (EVS) koji optimizira vidljivost pri brzinama većim od 90 km/h.
Funkcija Foggy Mode je zamijenila svjetla za maglu. Integrirana je u Full LED svjetla i uključuje kratka svjetla sa smanjenim intenzitetom kada su aktivirana stražnja svjetla za maglu.
Straga, nova nadograđena svjetla uključuju Full LED tehnologiju (uključuju svjetla za vožnju unatrag), prikazujući 3D pandže za snažniji svjetlosni potpis. Svjetla su pokrivena prozirnim, sjenovitim staklom, proširujući crni poklopac prtljažnika sa svake strane vozila, čime vizualno proširuje stražnji dio vozila. Uz to, modernizirani su GT monogrami (bočna strana i poklopac prtljažnika).
Novi SUV Peugeot 3008 bit će dostupan u bojama karoserije: Celebes plava (nova boja), Vertigo plava (nova boja), Pearl bijela, Artense siva, Platinum siva, Perla Nera Black i Ultimate crvena. Za zahtjevnije kupce, dostupna je nova opcija Black Pack koja će biti u ponudi na najvišem nivou opremljenosti: GT i GT Pack.
Za uspjeh modela Peugeot 3008 zaslužna je unutrašnjost. U novom SUV-u 3008, Peugeot i-Cockpit® se promijenio kako bi se približio premium segmentu. Digitalni zaslon od 12,3″ visoke rezolucije, u potpunosti je prilagodljiv i sadrži tehnologiju Normally Black za visokokvalitetno prikazivanje te za još bolju preglednost i kontraste.
Novi dodirni zaslon od 10″ dolazi u seriji sa sedam elegantnih piano tipki koje omogućavaju direktan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost. Plug In izvedbe imaju specifičnu tipku koja omogućava pristup glavnim funkcijama izbornika.
Na središnjoj konzoli, svi motori s unutarnjim sagorijevanjem nude opciju s automatskim mjenjačem. Sada u serijskoj opremi imaju komandu za odabir načina vožnje koja omogućuje odabir između tri načina vožnje: Normal, Sport i Eco.
Kod izvedbi s Plug in motorima, komanda odabir načina vožnje omogućava odabir između Electric (zadano pri pokretanju) / Hybrid / Sport / 4WD načina vožnje (samo HYBRID4 300).
U novom SUV-u 3008, pomoći u vožnji najnoviju generaciju upotpunit će ponudu tehnologija u vozilu: sistem Night Vision, jedinstveno u segmentu kompaktnih SUV-ova,
aktivni tempomat s funkcijom Stop & Go (EAT8 automatski mjenjač), sistem za pomoć zadržavanja vozila unutar vozne trake (povezan sa ACC Stop & Go), sistem za automatsko kočenje u slučaju opasnosti posljednje generacije, prošireno prepoznavanje prometnih znakova.
Naravno, osvježeni SUV 3008 i dalje nudi čitav niz opreme za pomoć u vožnji, kao što su: tempomat, Visiopark 1 s 180° kamera za pomoć pri parkiranju straga, Visiopark 2 s 360° kamerom sprijeda i straga, Park Assist, aktivna funkcija za pomoć pri parkiranju, Advanced Grip Control, električna parkirna kočnica…
Novi Peugeot 3008 dolazi s dvije opcije Plug In motora: HYBRID4 300 e-EAT8 / pogon na 4 točka / od 29g/C02 po km i do 59 km u 100% električnoj izvedbi (prema WLTP-u), te HYBRID 225 e-EAT8 / pogon na 2 točka / od 30g/C02 po km i do 56 km u 100% električnoj izvedbi (WLTP).
Baziran na modularnoj platformi EMP2, obje izvedbe imaju koristi od stražnjeg multi-link ovjesa, kreirajući dobru ravnotežu između udobnosti i užitka u vožnji. I sve to bez utjecaja na prostornost zadržavajući volumen prtljažnika iznad pregrade. Dodajmo i da Litij-ionska baterija ima kapacitet od 13,2 kWh.
Peugeot 3008 je dostupan s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, koji zadovoljavaju norme Euro 6 i homologirani su prema WLTP protokolu.
Kod benzinaca u ponudi su 3-cilindrični 1.2l motori: PureTech 130 S&S BVM6 i PureTech 130 S&S EAT8 te 4-cilindrični 1.6l motori: PureTech 180 EAT8.
Kod dizelaša u ponudi su 4-cilindrični 1.5l motori: BlueHDi 130 S&S EAT8 i BlueHDi 130 S&S EAT8.
Na tržištu BiH najjeftini benzinac 1.2 PureTech 130 STT, 96 kW/130 KS, sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i opremom Active prodavat će se po maloprodajnoj cijeni (sa PDV-om) od 45.429 KM, dok će taj isti model s opremom GT koštati 57.808 KM.
Od benzinaca najskuplji je model 1.6 THP 180 EAT8, 133 kW/ 180 KS, 8-stepni EAT8 automatik i opremom GT Pack sa cijenom od 72.814 KM.
Kod dizelaša najjeftiniji je model sa motorom 1.5 BlueHDi 130 STT, 96 kW / 130 KS, sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i opremom Active po cijeni od 48.918 KM, dok će taj isti model sa opremom GT koštati 61.297 KM.
Model s ditelskim motorom 1.5 BlueHDi 130 EAT8, 96 kW / 130 KS, sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem i opremom Active koštat će 52.669 KM, a s opremom GT Pack 70.863 KM.
Kod hibrida, HYbrid 1.6 THP 180 (225 FWD) sa 165 kW / 225 KS, 8-stepenim e-EAT8 mjenjačem i opremom Allure koštat će 91.005 KM, a s opremom GT Pack 104.702 KM.
Snažniji HYbrid 1.6 THP 200 (300 AWD), sa 221 kW / 300 KS, 8-stepnim automatskim e-EAT8 mjenjačem i opremom GT koštat će 107.485 KM, a s nivoom GT Pack 114.171 KM.
Peugeot SUV 3008 proizvodi se u Francuskoj u Sochauxu.
Novi SUV Peugeot 5008
Peugeot je danas predstavio i SUV 5008 s redizajniranim prednjim krajem, novim stražnjim Full LED svjetlima, novim bojama karoserije i novom opcijom Black Pack. Od noviteta tu je i nova instrument ploča visoke kvalitete, novi dodirni zaslon od 10″ te pruža veću sigurnost najnovijim sistemima za pomoć u vožnji.
Od sada, novi SUV Peugeot 5008 ima sedam sjedala u serijskoj opremi od prvog nivoa opremljenosti.
Njegov odvažan dizajn, kao i kod 3008-ice naglašava uspon prema premium segmentu sa modernom maskom, redizajniranim prednjim svjetlima koja uključuju LED dnevna svjetla od prvog nivoa opremljenosti, kao i osvježenim zadnjim svjetlima koja uključuju Full LED tehnologiju.
SUV 5008 bit će dostupan bojama karoserije kao i njegov nešto manji brat – Peugeot 3008.
Peugeot i-Cockpit® se promijenio i u 5008-ici kako bi bio još moderniji i približio se premium segmentu. Instrument ploča od 12,3″ može se personalizirati s tehnologijom Normally Black, a novi središnji dodirni zaslon od 10″ dolazi sa sedam elegantnih prekidača koji podsjećaju na klavirske tipke (toggle switches) i koji omogućuju direktan i stalan pristup glavnim funkcijama: radiju, klimatizaciji, 3D navigaciji s glasovnim upravljanjem, postavkama vozila, telefonu, mobilnim aplikacijama i sve pokazivače smjera.
Novi SUV 5008 u unutrašnjoj konfiguraciji nudi: tri zasebna sjedala podesiva po dužini i nagibu te sklopiva u drugom redu; dva zasebna i sklopiva sjedala u trećem redu koja se mogu izvaditi; mogućnost sklapanja prednjeg suvozačevog sjedala (za utovar predmeta dužine do 3.20 m); te veliki volumen prtljažnika od 780 dm³ do 1940 dm³.
Novi SUV Peugeot 5008 je dostupan s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, C02 starta sa 132 g/km. Ovi pogonski sklopovi udovoljavaju normama Euro 6 i homologirani su prema WLTP protokolu.
Kod benzinaca u ponudi su 3-cilindrični 1.2l motori: PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8; 4-cilindrični 1.6l motori: PureTech 180 EAT8.
Kod dizelaša u ponudi su 4-cilindrični 1.5l motori: BlueHDi 130 S&S EAT8, BlueHDi 130 S&S EAT8.
Na tržištu BiH najjeftiniji Peugeot 5008 s benzinskim motorom 1.2 PureTech 130 STT, 96 kw / 130 KS, 6-stepenim ručnim mjenjačem i opremom Active košta 51.769 KM, a najskuplji s opremom GT 64.523 KM. Isti model ali sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem košta od 55.520 KM do 74.089 KM (GT Pack).
Dizelski 1.5 BlueHDi 130 STT, 96 kW / 130 KS, s opremom Active košta od 55.332 KM do 68.087 KM (Active), a isti model sa 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem košta od 59.084 KM (Active) do 77.653 KM (GT Pack).
Snažniji dizelaš 2.0 BlueHDi 180 EAT8, sa 133 kW / 180 KS, 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem dolazi u ponudi sa opremom GT i košta 74.877 KM, odnosno sa GT Pack po cijeni od 80.691 KM.
Peugeot SUV 5008 proizvodi se u Sochauxu i Rennesu.