Peugeot novim modelom 408 zaokružuje svoju gamu u strateškom C-segmentu

Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu sa 130 KS

0
420
Model 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela: Temelji se na platformi EMP2 s različitim nivoima snage

Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj model nove generacije odlikuje se stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na učinkovitosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.
Novim modelom 408 marka Peugeot zaokružuje svoju gamu u strateškom C-segmentu. Peugeot je u posljednjih nekoliko godina zauzeo vodeću poziciju u tom segmentu zahvaljujući uspjehu SUV modela 3008 i 5008, kao i triju generacija limuzina 308 i karavana 308 SW, a najnovije su nedavno predstavljene.
Model 408 krasi posebna arhitektura vanjskog dijela. Temelji se na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform) s različitim nivoima snage, a odlikuje se velikim međuosovinskim razmakom od 2,787 m, čime se osigurava obilje prostorana stražnjoj klupi. Ukupno je dugačak 4,69 m i širok 1,859 m sa sklopljenim retrovizorima.
Ima širok trag točkova, 1,599 m sprijeda i 1,604 m straga, što pridonosi stabilnosti na cesti, zajedno s točkovima velikog promjera (720 mm) i naplatcima dimenzija do 20 inča. Iako je povišen, Peugeot 408 ipak se odlikuje vitkim i sportskim profilom zahvaljujući visini od samo 1,48 m.
Prtljažnik je također izdašnih dimenzija te se odlikuje obimom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope stražnja sjedala.

Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka povezuje model 408 s ostatkom porodice Peugeot

Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka povezuje model 408 s ostatkom porodice Peugeot, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju. Svjetla su izvedena u LED Matrix tehnologiji koja omogućuje dizajn izuzetno tankih prednjih svjetala, istodobno osiguravajući vrlo visok nivo performansi.
Prednja rešetka odvažan je simbol modela 408. Sve je podređeno novom amblemu Marke u kojem se krije i radar potreban za rad mnogih sistema za pomoć u vožnji. Zahvaljujući boji, prednja rešetka stapa se s ostatkom prednjeg odbojnika, što je znak promjene u generaciji i elektrifikacije game Peugeot. Veliki crni usisnici dio su dizajnerske teme prednjeg kraja i vizualno naglašavaju njegovu širinu i robusnost.
Bočne strane novog modela 408 odlikuju se kontrastom crnih i obojenih dijelova, kako bi se silueta učinila profinjenom i povećala dinamična svojstva.
Stražnji dio krova posebno je osjetljivo aerodinamično područje. Protok zraka optimiziraju i usmjeravaju dva elementa nalik mačjim ušima koji tvore aerodinamični koridor prema spojleru na poklopcu prtljažnika.

Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina vožnje

Nova 408-ica opremljena je s najnovijom generacijom Peugeot i-Cockpit®, prepoznatljivog po kompaktnom upravljaču. U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrijebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijima i ugodnijima.
Sistemi za pomoć u vožnji opremljeni su sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i sigurnost. Uključuju: prilagodljivi regulator brzine s funkcijom Stop&Go; tehnologiju NightVision koja upozorava na životinje, pješake ili bicikliste prije no što ih osvijetle duga svjetla; sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara) te upozorenje na moguće opasnosti pri kretanju unatrag.
Upravljač novog modela 408 ergonomičan je i grijan (opcijski) te se na njemu nalaze tipke za upravljanje multimedijskim sistemom (radio, telefon) i određenim sistemima za pomoć u vožnji.
Nova digitalna armaturna ploča s 10-inčnim digitalnim zaslonom smještena je u niou očiju odmah iznad upravljača. U nivou opreme GT armaturna ploča dostupna je s 3D tehnologijom. Digitalna armaturna ploča može se u potpunosti personalizirati te nudi nekoliko načina prikaza (povezani navigacijski sistem TomTom, Radio/medijski sadržaji, Pomoć u vožnji, Protok energije itd.) koji se mogu mijenjati direktno na kontrolnoj ploči.
Ispod središnjeg zaslona nalaze se tipke i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati. Svaka i-toggle tipka osjetljiva je na dodir i predstavlja prečac do postavki klima-uređaja, telefonskih kontakata, radijske postaje ili aplikacija…
Vozač jednim dodirom može odabrati neki od različitih načina vožnje koje nudi 8-stepeni automatski mjenjač EAT8. Kod hibridnih motora, način Brake (B) aktivira regenerativno kočenje. U benzinskoj inačici on je zamijenjen načinom Manual (M) koji omogućuje ručno odabiranje brzine s pomoću polugica iza upravljača.
Osim toga, na raspolaganju je i odabir načina rada koji vozaču omogućuje da bira između različitih načina vožnje (Electric, Eco, Hybrid, Normal i Sport), ovisno o motoru.
Novi Peugeot 408 bit će dostupan u šest boja: plava Obsession (nova boja u kojoj će model biti predstavljen), siva Titanium (nova boja), siva Artense (samo u nivou opreme Allure), crvena Elixir, bijela Pearl i crna Perla Nera.
Učinkovitost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela Peugeot 408 jer kombinacija aerodinamičnih svojstava, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskim nivoom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom energije (podložno homologaciji) u hibridnoj, ali i u benzinskoj inačici sa 130 KS.
Ponuda motora koji pokreću Peugeot 408 uključuje plug-in hibridni motor s dvjema opcijama snage (180 i 225 KS) i benzinsku inačicu sa 130 KS. Sva tri pogona kombinirana su s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8. Nakon nekoliko mjeseci uslijedit će i inačica na posve električni pogon.
Novi Peugeot 408 dostupan je s dvjema opcijama plug-in hibridnog motora:
Plug-in Hybrid 225 e-EAT8: Pogon na prednje točkove / kombinacija PureTech motora od 180 KS (132 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stepeni automatski mjenjač e-EAT8 (trenutačno u postupku homologacije).
Plug-in Hybrid 180 e-EAT8: Pogon na prednje točkove / kombinacija PureTech motora od 150 KS (110 kW) i električnog motora od 81 kW uz 8-stepeni automatski mjenjač e-EAT8 (u postupku homologacije).
Litij-ionska baterija u obje plug-in hibridne inačice ima kapacitet od 12,4 kWh i snagu od 102 kW. Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača: jednofazni punjač snage 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punjač snage 7,4 kW u opcijskoj ponudi.
Procijenjeno trajanje punjenja: S pomoću zidne punionice Wall Box od 7,4 kW (32 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 7,4 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 1 sat i 40 minuta. Pomoću ojačane utičnice (14 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje 3 sata i 55 minuta, a pomoću standardne utičnice (8 A) i jednofaznog ugrađenog punjača od 3,7 kW, punjenje do punog kapaciteta traje oko 7 sati i 5 minuta.
Novi Peugeot 408 na tržište stiže početkom 2023. godine. Riječ je o vozilu s globalnim ambicijama – isprva će se proizvoditi u Mulhouseu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u tvornici u Chengduu u Kini za tamošnje tržište.