Peugeot predstavio novi, moderniji logotip sa simobolom lava

0
454
Peugeot je redizajnirao i svoj logotip kako bi bio u skladu s novim vozilima

Peugeot je danas otkrio svoj novi logotip: znak ukrašen veličanstvenom lavljom glavom. Najstarija automobilska marka na svijetu novim logotipom iznova potvrđuje svoju osobnost i karakter te ispisuje novu stranicu svoje istorije.
Od 1850. Peugeot je promijenio deset logotipa, a svi su sadržavali simbol lava. Danas je predstavljena profinjenija, kvalitetnija i elegantnija jedanaesta verzija koju je osmislio Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn marke Peugeot.
Posljednji logotip uveden je 2010. godine, a sada dobiva novo ruho kako bi se obilježio uspon marke u višu klasu.

Predstavljena nova, 11. verzija koju je osmislio Peugeot Design Lab

Nakon što je u potpunosti redizajnirao svoja vozila tokom posljednjih 10 godina, Peugeot sada redizajnira i svoj logotip kako bi bio u skladu s novim proizvodima.
Početak 2021. godine obilježen je puštanjem u prodaju game koja će se predstaviti novim vozilom Peugeot 308, novom internet stranicom i osnivanjem grupe Stellantis.

Peugeot novim logotipom potvrđuje svoju osobnost i karakter

Već 10 godina u cijeloj gami Peugeot proizvoda obavlja se izuzetan posao u pogledu uspona u višu klasu. A ovo su rezultati tog rada: nagrada International Van of the Year za najbolji furgon na međunarodnoj klasi za vozilo Peugeot e-Expert 2021. godine i vozilo Partner 2019. godine te tri nagrade Car Of The Year za vozilo godine (Peugeot 308 nagrađen 2014., Peugeot 3008 nagrađen 2017. i Peugeot 208 nagrađen 2020). Naposljetku, tu je gama električnih vozila, kako osobnih tako i privrednih.
Ovaj uspon u višu klasu i stvaranje veće vrijednosti sada se upotpunjuju radom na dizajnu same Marke. Novi logotip utjelovljuje ono što je Peugeot stvorio jučer, ono što stvara danas, ali i ono što će Peugeot stvoriti sutra.
Novi logotip osmišljen je da odolijeva vremenu. Sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovječnost, naslijeđe.