Dionica Klopče-Pečuj kod Zenice: Probijena prva cijev tunela Ričice dužine 620 metara

0
2444
Na poddionici Klopče-Pečuj kod Zenice danas je svečano probijena prva cijev tunela Ričice

Na poddionici Koridora 5c Klopče-Pečuj kod Zenice danas je svečano izvršeno probijanje prve cijevi tunela Ričice dužine 620 metara.
Probijanje tunela bio je prvi čin današnje manifestacije, a prisutnima se prvi obratio voditelj realizacije projekta Drago Franc koje je iznio detalje o načinu probijanja tunela i tehnologijama koje su korištene.
“Posebna pažnja je posvećena ulaznom portalu tunela, tako da su izgrađene dvije galerije zbog klizišta u naselju Klopče. Ugrađeno je blizu 19.000 kubika raznih vrsta betona i tone drugog materijala, a zahvale dugujemo lokalnom stanovništvu koje nas je trpjelo i morat će još neko vrijeme”, izjavio je Franc.
Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić rekao je da je ovo jedan od najzahtjevnijih projekata na Koridoru 5c.
“Čestitke idu svima, a posebno radnicima. Za nas ovo znači da smo bliže realizaciji našeg cilja, a to je spuštanje do magistralnog puta M-17 i nastavak. Danas je poseban dan jer je Dan rudara i na ovom objektu je, pored građevinara, radilo i 50 rudara”, kazao je Terzić te čestitao Dan rudara svim komoratima.
Prisutnima se obratio i rudar Rudnika mrkog uglja Kakanj Emrah Bliznović.
“Moj otac je radio u rudniku, a danas radimo moj brat i ja. Za ovaj posao je potrebna i mentalna i fizička sposobnost”, izjavio je Bliznović te čestitao Dan rudara svim rudarima.
Poddionica Klopče-Pečuj (Donja Gračanica) nadovezuje se na poddionicu Drivuša-Klopče, u zoni vijadukta Perin Han, a ugovor za izgradnju potpisan je 9. maja 2016. U dužini od 5,78 km grade se četiri vijadukta i dva tunela, a na gradilištu je ukupno angažovano 430 radnika.
Zenička zaobilaznica na Koridoru 5c trenutno je najveće gradilište u BiH. Na izgradnji dvije poddionice Drivuša-Klopče i Klopče-Donja Gračanica, ukupne dužine osam kilometara, grade se dva tunela, četiri vijadukta i most. Vrijednost radova je 140 miliona eura, a zenička zaobilaznica zbog konfiguracije i geološko-tehničkih karakteristika predstavlja jednu od najzahtjevnijih dionica na Koridoru 5c.