ProCredit Bank je primanjem certifikata slovenskog Halcom-a u oktobru ove godine zvanično postala prva banka na tržištu BiH koja koristi elektronski potpis u svom poslovanju.
Tada je pojašnjeno da će se primjenom elektronskog potpisa ubrzati razmjena dokumenata i obavljanje elektronskih transakcija što će, nadalje, doprinijeti sigurnijem i jednostavnijem poslovanju, ali i neminovno dovesti do razvoja novih usluga.
Nakon što je elektronski potpis uveden u internom poslovanju banke, tačno mjesec dana kasnije, njegovo korištenje je omogućeno i klijentima banke.
“Digitalizacija je, kako je jasno pokazao period od marta do danas, ne samo ključ kvaliteta usluga nego i transparentnosti i dostupnosti, podjednako u javnom i u privatnom sektoru. Naš fokus na digitalizacijui stalno ulaganje u zaposlene koje razumiju ovu perspektivu i potrebe klijenta, nije počeo niti će završiti s pandemijom“, kaže Vladimir Rajić, član Uprave ProCredit Bank.
“Mi već godinama predano radimo na ovom segmentu i zagovaranju digitalizacije, a vrhunac je upravo sada tu, možemo reći da je budućnost upravo počela“, prokomentarisao je Rajić odluku o uvođenju elektronskog potpisa i za klijente.
Prvi klijent s kojim je razmijenjen elektronski potpis je dugogodišnji partner Banke, kompanija Inelex d.o.o., koja se bavi prodajom opreme za proizvodnju energije.
“Izrazito nam je zadovoljstvo razmijeniti prvi elektronski potpis sa ProCredit Bank, našom dugogodišnjom bankom koja uvijek razumije potrebe klijenata. Inelex već punih 20 godina posluje u BIH i u inostranstvu i izrazito smo zadovoljni sa uslužnim portfoliom i inovacijama koje banka nudi. ProCredit Bank je još jednom dokazala da je pionir kada je u pitanju digitalno bankarstvo, upravo kroz uvođenje elektronskog potpisa, te omogućavanje korištenja istog svojim klijentima. Radujemo se uštedi vremena i papira u daljnjim potpisivanjima dokumenata elektronskim putem“, kaže Esad Šahbegović, vlasnik kompanije Inelex d.o.o.
Šta će se sve promijeniti primjenom elektronskog potpisa?
Kao nastavak mota koji koristi ProCredit banka, ‘Banka bez redova’, prva pogodnost je da će od sada korištenje i kompleksnijih bankarskih usluga biti omogućeno bez fizičkog dolaska u banku. Konkretno, elektronski potpis će značajno ubrzati proces uspostave poslovnih odnosa između Banke i klijenata, uključujući i proces odobravanja kreditno-dokumentarnih proizvoda, što je svakako vijest koja će obradovati mnoge.
Značajne su i uštede koje će se ostvariti zbog potpune eliminacije printanja različitih dokumenata, njihovog slanja putem kurirskih službi ili pošte i dolaska u banku. Nezanemariv je i segment aktivnijeg učešća u zaštiti okoliša kod svih uključenih strana, a Banka upravo zaštitu okoliša stavlja u srž svoje poslovne strategije.
U tehničkom smislu, ukratko, najveća prednost novih tehnologija je mogućnost ugovaranja usluga banke sa klijentom iz bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme, bez potrebe dolaska u poslovnicu radi potpisivanja dokumenata. Elektronski potpis će svakako podići i kvalitet podrške klijentima, uzimajući u obzir automatizaciju usluga i transparentnije informacije koje digitalne tehnologije nose sa sobom.
Ovo je korak u budućnost koju su korisnici usluga odavno očekivali i nadamo se da će on uskoro biti proširen na ostale banke, ali i sve druge segmente života, naročito u javnom sektoru koji mora pratiti ovaj razvoj zbog ukupne održivosti sistema i olakšavanja svakodnevnih operacija.
ProCredit banka omogućila korištenje elektronskog potpisa i za klijente
Elektronski potpis će značajno ubrzati proces uspostave poslovnih odnosa između Banke i klijenata, uključujući i proces odobravanja kreditno-dokumentarnih proizvoda