Prodaja novih dizelaša u Njemačkoj pala čak za 25 posto

0
1159
Kraj prodaje novih benzinaca i dizelaša u EU od 2035.

Nakon što je visoki njemački savezni sud potvrdio presudu lokalnih sudova u Štutgartu i Dizeldorfu o zabrani upravljanja pojedinim dizelskim modelima urbanim sredinama gradova, bilo je za očekivati da će prodaja automobilima s dizelskim motorima pasti, no rezultati za mart gori su nego što se očekivalo.
Prodaja dizelskih modela pala je za čak 25 posto u odnosu na isti period lani, pa su dizelaši uspjeli zadržati tek 31,4 posto ukupnog tržišta. Istovremeno benzincima je prodaja skočila za 9 posto, te sada drže 64 posto automobilskog tržišta u Njemačkoj.
Ovaj omjer trebao bi u nadolazećem razdoblju postati još nepovoljniji za dizelske automobile, vjeruju analitičari.
Na udaru se najviše našao Volvo koji je prodao 25 posto manje automobila u martu. U stopu ga prati Renault s padom od 24 posto, dok je od premium proizvođača najdeblji kraj izvukao Audi. Ova kompanija zabilježila je pad novoregistriranih automobila od 13 posto.
Najbolje rezultate zabilježio je Hyundai, ostvarivši 11-postotni rast prodaje, dok je Nissan prodao 8,4 posto, a Peugeot 8,1 posto više automobila.
Ukupni rezultati novih registracija pokazuju da je njemačko tržište palo za 3,4 posto u martu.
Analitičari konsultantske agencije EY vjeruju da će se loši trendovi nastaviti te da bi dizelaši s trenutnih 31 posto mogli pasti na svega 25 posto udjela na tržištu.