Redizajnirani Tesla Model S: Futuristička unutrašnjost, ubrzanje ispod 2 sekunde

0
819
Novi inovativni volan Modela S pokazuje smjer u kojem Teslini dizajneri razmišljaju

Iz kompanije Tesle najavili su redizajn svog Modela S, električne limuzine koja predstavlja vrh njihove ponude već godinama. Doduše, redizajn ima značajne promjene unutrašnjosti i pogona, a manje vanjskog dizajna.
U sklopu novog redizajna na tržište stižu tri modela, Long Range, Plaid i Plaid+.
Početni model, Long Range, donosi cijenu od 75 hiljada dolara i domet od 660 kilometara, te ubrzanje od nule do 100 km/h za 3,1 sekundu.
Model oznake Plaid imat će nešto manji doseg, deklariran na 630 km, dok će najnaprednija verzija, Plaid+, imati doseg od čak 830 kilometara s jednim punjenjem. Obje će se moći pohvaliti boljim ostalim karakteristikama, tj. gotovo nevjerojatnim ubrzanjem od nule do 100 km/h za manje od dvije sekunde (preciznije: 1,99 s).
Varijante Plaid i Plaid+, pogonit će tri elektromotora (umjesto dva kod Long Rangea) koji će snagu svojih 1.020 KS prenositi putem svih točkova, a najskuplji će model imati početnu cijenu višu od 132 hiljade američkih dolara.

Radikalni redizajn interijera predstavljen na novim Modelima S

Ono što je najviše pažnje privuklo u javnosti je radikalni redizajn interijera koji je predstavljen zajedno s novim Modelima S.
U njemu, kako prikazuje nekoliko fotografija dostupnih na Teslinom webu, najviše se ističe novi ‘pravokutni’ upravljač. On je vjerojatno tek kao marketinški trik i neće biti dio serijske opreme u skorijoj budućnosti, ali pokazuje smjer u kojem Teslini dizajneri razmišljaju.
Potom je tu veliki horizontalno postavljeni ekran osjetljiv na dodir, poseban ekran namijenjen vozaču, rezolucije 2.200×1.300 tačaka, te vrlo čiste linije kokpita.

Za vrijeme vožnje putnici će se moći okušati i u videoigrama

Sve funkcije, kontrole i prekidači u novom Modelu S bit će prebačeni na veliki touchscreen i tipke na upravljaču, pa će ta sudbina sada zadesiti i mjenjač. Prebacivanje brzina (P-R-N-D) obavljat će se putem posebnih ‘force touch’ prekidača ugrađenih u središnju konzolu, a automobil će moći i sam prebacivati brzine. Na primjer, ako detektira garažni zid ispred vozila, ‘znat’ će da mora uključiti vožnju unatrag.
Kad je riječ o pokazivačima smjera, oni će se moći uključiti tipkama na upravljaču, ali krajnji cilj Tesle jest potpuno ukinuti potrebu da vozač brine o njima. Model S bi u budućnosti trebao davati žmigavce automatski, snimajući okolinu i razumijevajući kontekst u kojem se vozilo nalazi.
Opcije u novom Modelu S uključuju i još jedan TV ekran smješten između prednjih sjedala, namijenjen putnicima na stražnjoj klupi. On će biti priključen na igraću konzolu i podržavat će vanjske kontrolere, pa će se za vrijeme vožnje putnici moći okušati u videoigrama.

Prednja maska neprimjetno je redizajnirana, s nešto većim odbojnikom 

Vanjske promjene u dizajnu fokusiraju se na umetke poput kvaka i lajsni, koji su do sada bili kromirani – od sada će Model S krasiti crni umetci, piše Autonet.hr. Prednja maska gotovo neprimjetno je redizajnirana, s čišćim dizajnom, nešto većim odbojnikom i manjim svjetlima za maglu. Dovoljno da zainteresira zagrižene ljubitelje marke, a opet suptilno toliko da zadrži identičan izgled Modela S za prosječnog promatrača.