Renaultov strateški plan Renaulution ulazi u novu fazu

0
159
Renault Grupa usmjerava resurse na transformaciju industrije mobilnosti i vozila s hibridnim pogonom

Nakon početnih dviju faza strategije Renaulution, predstavljenih u januaru 2021. pod nazivom Resurrection i Renovation, Renault Grupa je spremna za Revolution – treću fazu strategije koja bi joj trebala pomoći da postane automobilska kompanija nove generacije.
Dosad su se proizvođači automobila razvijali u okruženju dokazanih tehnologija termičkih pogona i stabilnih očekivanja kupaca. Aktualna zbivanja mijenjanju automobilsku industriju i potiču stvaranje dodatnih lanaca vrijednosti, među kojima se ističu električna vozila, softverska rješenja, nove usluge mobilnosti i kružno gospodarstvo.
Strateška faza Revolution trebala bi ubrzati ostvarenje okolišnih, društvenih i upravljačkih ciljeva, inače ključnih pokretača operativnog i financijskog učinka Grupe.
Novi plan omogućit će Renault Grupi da iskoristi vrijednost novih izvora zarade (koja će, prema procjeni vanjskih institucija, 2030. iznositi oko 220 milijardi eura, u odnosu na sadašnjih 110 milijardi eura). Kako bi iskoristila prilike na tim tržištima i prilagodila se vladajućem okruženju, Renault Grupa osniva čak pet novih firmi, posebno usredotočenih na nove inicijative:
Ampere: prvi proizvođač softvera i rješenja za električna vozila, rođen u jeku krize koja je pogodila automobilsku industriju. Ampere će pod okriljem marke Renault razvijati, proizvoditi i prodavati 100% električna vozila, opremljena najsuvremenijom tehnologijom vozila definiranih softverom. Do 2030. godine, šest električnih vozila razvijenih u suradnji s Ampere zauzet će značajno mjesto u dva najbrže rastuća segmenta u Evropi, koja na tržištu električnih vozila čine više od 80% izvora prihoda: segmentu B (novi Renault 5 Electric i Renault 4 Electric) i segmentu C (Megane E-Tech Electric, Scénic Electric i dva nova modela koja će biti naknadno otkrivena). Velik dio sredstava već je uložen u prva četiri vozila. Ampere 2031. godine planira proizvesti oko milion električnih vozila za marku Renault. Prosječna godišnja stopa poslovnog rasta Ampere u sljedećih deset godina trebala bi iznositi više od 30%.
Alpine: globalna marka s nultom stopom emisija i luksuzno-sportskim pedigreom, čiji se poslovni model temelji na malo kapitalne imovine, usmjerena na tehnologiju i osnažena timom od 2.000 zaposlenika, od kojih su polovina inženjeri. U protekle dvije godine Alpine je doživio preporod zahvaljujući sportskom coupéu A110 i ulasku u Formulu 1. Članstvo u Grupi omogućuje Alpineu da pristupi tehnološkim kapacitetima firme Ampere za razvoj električnih vozila i softverskih rješenja. Alpine će od 2026. nuditi isključivo 100% električna vozila, a dotad će plasirati novi A110 i još dva nova modela: B-kompakt i crossover iz C+ segmenta. Kako bi osnažio međunarodno širenje, Alpine namjerava predstaviti dva revolucionarna vozila iz D i E segmenta.
Mobilize: marka koja je potekla iz vodećeg preduzeća za financijske usluge Mobilize Financial Services, s bazom od 4 miliona kupaca, i postala važan akter na tržištu novih oblika mobilnosti, energije i usluga povezanih s bazama podataka. Mobilize namjerava proširiti svoju tradicionalnu djelatnost i pritom se okrenuti novim linijama poslovanja, kao što pretplatničke usluge, osiguranja i operativni leasing.
The Future Is NEUTRAL: prva kompanija posvećena kružnom gospodarstvu u čitavom životnom ciklusu vozila, od recikliranja materijala po načelu zatvorene petlje do recikliranja baterija. Ova kompanija danas pokriva oko 50% vrijednosnog lanca, s ciljem da do 2030. ostvari više od 90% pokrivenosti.
Power: tradicionalna linija poslovanja Renault Grupe nastavit će razvijati inovativna vozila niskih emisija s termičkim i hibridnim pogonom za marke Renault, Dacia i Renault LGV, uz posebnu organizaciju i upravljanje svakom od njih. Predviđa se da će vozila s termičkim i hibridnim pogonom do 2040. godine činiti 50% svjetske prodaje vozila.
Renault Grupa i kompanija Geely udružit će tako svoje tehnologije u projektu Horse, a u novoosnovanoj će kompaniji imati po polovinu vlasništva, piše Autonet.hr. Predviđa se da će firma već od prvog dana poslovanja ostvariti više od 15 milijardi eura prometa i da će godišnji obim prodaje iznositi 5 miliona jedinica.