Salon automobila u Parizu 2024: Citroën impresionira svojom potpuno obnovljenom gamom

Uz novi model C3, koji je trenutno u fazi lansiranja diljem Evrope, Citroën će premijerno predstaviti četiri modela, uključujući impozantni showcar i iznenađenja zamišljena od stranedizajnera modela Ami

0
102
C3 Aircross će imati svoju prvu javnu prezentaciju, a ubrzo stiže i u prodajne salone

Citroën će na svom izložbenom prostoru u sklopu Salona automobila u Parizu demonstrirati dinamiku brenda koji se u samo nešto više od godinu dana priprema za obnovu gotovo svih svojih modela. Brend će tako iskoristiti ovogodišnji salon da predstavi ekskluzivni imidž svoje ponude za 2025. godinu.
Svi novi Citroën proizvodi dijele zajedničku crvenu nit koja vodi brend više od 100 godina: biti popularan brend koji pruža jednostavno automobilsko iskustvo s odvažno osmišljenim i udobnim proizvodima koji nude konkretne odgovore na izazove s kojima se suočava društvo. Citroën će na izložbenom prostoru predstaviti potpuno elektrificiranu ponudu s rješenjima prilagođenima potrebama kupaca.

B segment: dva modela koja mijenjaju pravila igre

Citroën je 2024. godine uzdrmao B-segment predstavljanjem dva revolucionarna nova modela kojiće biti izloženi na izložbenom prostoru:

C3 – Bestseler

Ovo će biti prvi veliki salon za ovogodišnjeg novaka koji je promijenio imidž svog segmenta i pokazao se kao veliki komercijalni uspjeh. Prve isporuke su već u toku, tako da će prvi kupci moći da upoznaju svoj automobil, koji se smatra pristupačnim, dostupnim s benzinskim ili električnim motorom, udobnim, moderno dizajniranim, svestranim i potpuno opremljenim.

C3 Aircross – Prva javna prezentacija

Model C3 Aircross je već predstavljen u junu, sada će imati svoju prvu javnu prezentaciju, a ubrzo nakon toga će stići u prodajne salone. Riječ je o najpovoljnijem kompaktnom SUV-u koji se može pohvaliti moćnim karakterom i izborom pogonskih sklopova, obiljem prostranosti i udobnosti u unutrašnjosti te sedam sjedala.

C segment: izložbeni prostor ugostit će dvije svjetske premijere

Citroën će u 2024. godini, osim što je predstavio dva važna nova modela u B segmentu i potpuno redizajnirao modele Berlingo, SpaceTourer i njihove lake komercijalne izvedbe, predstavit i potpuno obnovljenu ponudu limuzina C segmenta, čime će dokazati svoju izuzetnu dinamiku. Citroën će iskoristiti Salon automobila u Parizu kako bi predstavio ne jedan, već dva nova modela.
Modeli C4 i C4 X bit će predstavljeni na izložbenom prostoru u novom izgledu, s jednostavnijim i skladnijim stilom koji odražava novi identitet brenda. C4 je živahniji i elegantniji nego ikad, dok se C4 X predstavlja kao elegantni fastback s prostranim interijerom. Citroën tako podiže dva značajna igrača na viši nivo kao nasljednika modela C4, koji zauzima drugo mjesto u Evropi među limuzinama C segmenta sa svim pogonskim agregatima. Kao pionir električnih vozila u tom segmentu, danas se smatra jednim od pet najboljih električnih limuzina u C segmentu. Model C4 X imao je dobar start na Bliskom istoku, posebno u Turskoj. Također ima veliki potencijal da privuče nove kupce u Evropi.

Svjetska premijera showcara

Citroën će svoju viziju budućeg modela brenda predstaviti vrlo ekspresivnim izložbenim automobilom. Ovaj ekstravagantan showcar je vjeran najnovijim stilskim potezima brenda Citroën i upečatljivo pokazuje obilje samopouzdanja. Nema sumnje da će ovaj prikaz budućeg modela očarati posjetitelje.

Festival Ami za njegov rođendan

Ami slavi četvrti rođendan i više od 65.000 kupaca na 17 tržišta na kojima se prodaje. Ami je prvi ponudio pristupačno, jednostavno i udobno rješenje za električnu mobilnost te je svojim jedinstvenim karakterom promijenio živote mnogih porodica pružajući im više slobode i autonomije. U izložbenom prostoru bit će prikazani simbolični Ami modeli, kao i nekoliko iznenađenja koja su osmislili dizajneri Citroëna.

Energičan izložbeni prostor s izgledom brenda Citroën

Posjetitelji će na izložbenom prostoru moći mnogo toga otkriti i uroniti u svijet brenda Citroën. Na popularan, energičan, opušten, jednostavan, živahan i uzbudljiv način. Tokom cijelog tjedna, izložbeni prostor bit će u harmoniji sa studiom koji je postavljen u partnerstvu sa YouTube-om i koji će iz izložbenog prostora uživo prenositi reportaže i izvještaje o novostima brenda.