Prema rezultatima istraživanja globalnog tržišta koje je sprovela kompanija Omdia, Samsung Electronics zadržao je titulu vodećeg proizvođača televizijskih tehnologija već petnaestu godinu zaredom.
Najnoviji podaci pokazuju da je Samsung ostvario 31,8 posto udjela globalnog tržišta televizora u četvrtom kvartalu 2020. godine, što je približno godišnjem udjelu tržišta u prošloj godini od 31,9 posto.
Vodećoj poziciji na tržištu doprinijele su inovacije za vrhunsko vizuelno iskustvo, širenje QLED linije televizora, vodeća rješenja na području ultra-širokih tehnologija ekrana od 75 inča i naviše, predstavljanje i proširenje Lifestyle portfolija, kao i dosada neviđenih tehnologija na tržištu čiji je tvorac sama kompanija.
“Korisnicima je potreban svestrani televizor koji pruža sve mogućnosti za zabavu, povezivanje sa bližnjima, posao, trening i održavanje kondicije, ali i mnogo više od toga. Veoma smo ponosni na povjerenje koje korisnici polažu u nas i naše tehnologije, što je glavni pokretač misije stvaranja nevjerovatnih inovacija i rješenja koja odgovaraju svakoj potrebi korisnika modernog doba“, izjavio je Jong-hee Han, predsjednik Odjela za vizuelno poslovanje u kompaniji Samsung Electronics.
U 2021. godini, Samsung očekuje zadržavanje titule vodećeg proizvođača televizora predstavljanjem novih inovacija u ovom segmentu, kao i inkorporacijom tehnologija specifičnih za određene modele kroz sve dostupne serije. Fokus će biti na proširenju mogućnosti najnovije Neo QLED serije televizora, kao i Micro LED i Lifestyle modela kroz dugoročne programe razvoja. U narednim godinama, Samsung će također nastaviti da investira i u R&D sektor i ostale ključne proizvode, kako bi ojačao jezgro tehnološke ponude kompanije.
Samsung ostvario 31,8% udjela globalnog tržišta televizora u četvrtom kvartalu 2020.
Samsung Electronics zadržao je titulu vodećeg proizvođača televizijskih tehnologija već petnaestu godinu zaredom