Škoda Auto je u 2017. godini postigla prodajni rekord. Isporuke u protekloj godini su porasle za 6,6 posto, ukupno 1.200.500 (2016: 1.126.500). Pored ‘bestsellera‘, modela Octavia , značajne prodajne rezultate je postigao i model Superb kao i novi SUV modeli, Kodiaq i Karoq.
“Za marku Škoda je 2017. bila najuspješnija godina u 122-godišnjoj historiji i ovo nam je motivacija da postižemo sve veće i jače ciljeve. Protekla godina je pokazala da je marka Škoda na dobrom putu po pitanju ostvarenja strategije 2025. Nadamo se da ćemo u narednim godinama oduševiti naše kupce sa novim proizvodima i tehnološkim dostignućima“, kazao je generalni direktor marke Škoda Bernhard Maier.
Alain Favey, odgovoran za prodaju i marketing marke Škoda rekao je da je za popularnost Škodinih modela i za dobru prodaju zaslužna njihova snažna prodajna mreža.
U decembru 2017. marka Škoda je sa 107.500 isporučenih vozila postigla najbolji prodajni mjesečni rezultat u historiji dugoj 122 godine. U poređenju sa decembrom 2016. godine marka Škoda je ostvarila rast od 19,2 posto.
U Zapadnoj Evropi isporuke prema kupcima su porasle za 5,2 posto, 477.700 vozila (2016: 454.000 vozila).
U Centralnoj Evropi marka Škoda je narasla za 12,7 posto, na 207.100 vozila (2016: 183.800 vozila).
U Istočnoj Evropi (bez Rusije) Škoda je porasla za 17,9 posto, na 41.300 isporučenih vozila (2016: 35.100 vozila).
U Bosni i Hercegovini marka Škoda je apsolutni lider na tržištu već dugi niz godina. U 2017. godini Škoda u BiH je isporučila skoro 1.600 vozila čime je ostvarila tržišni udio od 19 posto. Najprodavaniji model u BiH je Octavia sa gotovo 600 isporučenih primjeraka. Fantastičnim prodajnim rezultatima snažno su doprinjeli još i modeli Fabia i Rapid.
Škoda u 2017. isporučila više od 1,2 miliona vozila, u BiH tržišni lider
U BiH je prošle godine Škoda isporučila skoro 1.600 vozila čime je ostvarila tržišni udio od 19 posto