Glovo, višekategorijska platforma za dostavu raznih vrsta proizvoda i jela po zahtjevima kupaca, ovog mjeseca slavi svoju treću godišnjicu postojanja u BiH. U protekle tri godine kompanija je kontinuirano širila ponudu i partnersku saradnju. Glovo trenutno posluje u devet gradova u Bosni i Hercegovini i sarađuje sa više od 700 aktivnih partnera, uključujući najrelevantnije trgovce, restorane i trgovine sa širokim asortimanom proizvoda.
Također, Glovo se vremenom profilirao kao poželjna i prepoznatljiva kompanija koja pruža mogućnosti rada za 300 sedmično aktivnih kurira koji dostavljaju putem aplikacije Glovo. Kada je u pitanju veličina tima u BiH, lokalni Glovo tim ima preko 20 stalno zaposlenih.
“Prije tri godine Glovo je krenuo u revoluciju u industriji naručivanja u BiH, a sada smo ponosni što smo preko naše platforme isporučili milione proizvoda kupcima u devet gradova. Povjerenje korisnika na našem tržištu – kupaca, partnera i kurira – ključ su našeg uspjeha. Posvećeni smo stalnom poboljšanju naše usluge brze trgovine kako bismo zadovoljili različite potrebe kupaca, a sve s namjerom da Glovo ostane platforma za lak pristup širokom spektru proizvoda”, rekao je Stefano Anselmi, novi generalni direktor kompanije Glovo za BiH.
Stefano Anselmi već tri godine obavlja različite visoko odgovorne funkcije u kompaniji Glovo. Kao komercijalni lider, uspješno je razvio širenje kompanije u Italiji, nakon čega je upravljao procesima širenja i poslovanja u Maroku, Tunisu i Obali Slonovače. U tom periodu stekao je veliko iskustvo u razvoju tržišta i vođenju međunarodnih timova, kako komercijalnih tako i operativnih.
“Što se tiče prioriteta u narednom periodu, glavni fokus će biti na unapređenju kvaliteta sadržaja i pokrivenosti u gradovima u kojima Glovo posluje, kako bi nastavili biti najbolja aplikacija za isporuku u smislu korisničkog iskustva“, rekao je Anselmi.
Glovo svake godine ističe nekoliko zanimljivosti vezanih za potrošačke navike korisnika njihove aplikacije, a za pregled prošle godine statistika pokazuje da je korisnik iz Banjaluke imao najizdašnije pojedinačne narudžbe od 95 proizvoda u vrijednosti od 845 KM. Sarajevo i Banja Luka su ostali najaktivniji gradovi po broju isporučenih narudžbi. Najpopularniji proizvodi iz restorana su pice, hamburgeri i ćevapi, a iz supermarketa voda, mlijeko, pivo i banane.
Stefano Anselmi je novi generalni direktor Glova za BiH
Kompanija Glovo ovoga mjeseca obilježava tri godine poslovanja u Bosni i Hercegovini