Svjetska premijera za Seat MÓ eScooter 125 i MÓ eKickScooter 65

0
447
Seat s modelima MÓ eScooter 125 i MÓ eKickScooter 65 jača svoju predanost urbanoj mobilnosti

Svjetskom premijerom serijske proizvodnje modela Seat MÓ eScooter 125 i Seat MÓ eKickScooter 65 marka Seat jača svoju predanost urbanoj mobilnosti.
Seat MÓ eScooter 125, prvi potpuno električni skuter marke, čini vožnju ulicama mjesta i gradova jednostavnijom i praktičnijom, te ruši stereotipe koji su povezani s tradicionalnim motociklima.
Privatni korisnici također će doći na svoje s ovim novim modelom Seat MÓ eKickScooter 65, baš kao i s postojećim te već uspješnim modelom MÓ eKickScooter 25 (prije poznat kao Seat EXS KickScooter).

Seat MÓ eScooter 125

Svjetska premijera modela Seat MÓ eScooter 125 dokaz je usredotočenosti marke na ispunjavanje raznih potreba kupaca dok oni pokušavaju savladati vožnju urbanim cestama.
Njegov je izgled upotpunjen ponudom boja: Seat MÓ eScooter 125 bit će dostupan u tri ekskluzivne mat boje: Daring crvenoj, Dark Aluminium i Oxygen bijeloj.

Seat MÓ eScooter 125 razvija maksimalnih 95 km/h, a ubrzava do 50 km/h za 3,9 s

U njegov je stražnji točak integriran električni motor snage 9 kW (najveća snaga) – istovjetno motociklu sa 125 cc – koji proizvodi obrtni moment od 240 Nm te ovom elegantnom, gradskom električnom skuteru osigurava najveću brzinu do 95 km/h, a ubrzava od 0 do 50 km/h za 3,9 sekundi.
Seat MÓ eScooter 125 nudi dinamičnost koja ga čini jedinstvenim na tržištu s cijelim nizom modusa vožnje: City, Sport i Eco, te stepen za vožnju unatrag kako bi se manevrisanje učinilo jednostavnijim. Seat MÓ eScooter 125 ima raspon do 125 km s jednim punjenjem paketa litij-ionskih baterija snage 5,6 kWh, što znači da će, ovisno o uobičajenim nivoima upotrebe, korisnici u pravilu morati puniti bateriju samo jedanput sedmično.
Baterija se može puniti kada se još nalazi u vozilu putem stanica za punjenje, no također se može izvaditi i priključiti na kućnu utičnicu. Taj sistem čini model MÓ eScooter 125 još praktičnijim za flotne kupce jer mogu jednostavno mijenjati baterije kako bi vozilo moglo ostati na cesti uz najmanje moguće trajanje prekida rada.
Seat MÓ eScooter 125 također nudi prostor za pohranu za do dvije kacige u pretincu ispod sjedala ili kombinaciju kacige i drugih predmeta.
Seat MÓ eScooter 125 korisnicima omogućuje lokaciju vozila putem aplikacije za smartphone, čime se korisniku pružaju podaci o položaju i ažuriranja statusa. Naposljetku, Seat MÓ eScooter 125 ima 2 USB priključka kako baterija vašeg mobilnog telefona nikad ne bi bila prazna.

Seat MÓ eKickScooter 65

Predstavljanje modela MÓ eKickScooter 65 temelji se na želji marke Seat za ponudom rješenja za sve korisnike.
Prednja i stražnja svjetla, stop svjetlo te bočni/stražnji reflektor povećavaju vidljivost, dok prednja bubanj kočnica i stražnja električna kočnica poboljšavaju sigurnost. Seat MÓ eKickScooter 65 bit će dostupan u ekskluzivnoj Daring crvenoj mat boji.

Seat MÓ eKickScooter 65 nudi nazivnu snagu od 350 W

Dizajn specifičan za flotnu upotrebu obuhvaća povećanja dosega na 65 km zbog većeg paketa baterija snage 551 Wh, komfor je naglašen pneumatskim točkovima bez cijevi, a u stražnje je točkove integrisana električna kočnica. Seat MÓ eKickScooter 65 jedan je od najrobusnijih modela eKickScooter na tržištu. Kako bi se ispunili propisi koji vrijede na određenim tržištima, pogotovo u Njemačkoj – jednoj od najstrožih država kada je riječ o propisima za modele eKickScooter – Seat MÓ eKickScooter 65 imat će ograničenu najveću brzinu od 20 km/h.
Seat MÓ eKickScooter 65 nudi nazivnu snagu od 350 W, što je dovoljno energije za savladavanje uspona s nagibom do 20 stepeni. MÓ eKickScooter 65 omogućit će korisnicima odabir između triju modusa vožnje – Eco, Drive i Sport.