Telemach fondacija osvojila Digital Cup Award za najbolju društveno odgovornu kampanju

0
194
Na Social Media Summitu dodijeljeno priznanje Telemach fondaciju: Hajdi Mostić i Vildana Skorupan

Na nedavno održanom Social Media Summitu Telemach fondacija je sa svojim Programom regionalnih grantova osvojila vrijedno priznanje – Digital Cup Award za najbolju društveno odgovornu kampanju.
Digital Cup nagrade dodjeljuju se kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje. Takmičenje je regionalnog karaktera, a za ocjenjivanje i izbor najboljih kampanja zadužen je žiri sačinjen od regionalnih stručnjaka za društvene mreže, predstavnika kompanija i marketinških agencija.
Nagrada u kategoriji fokusiranoj na društvenu odgovornost, koju je osvojila Telemach fondacija, prepoznaje kampanje koje se bave društvenim pitanjima, promovišu održivost ili doprinose zajednici na značajne načine. Upravo to je suština Programa regionalnih grantova, kojeg Telemach fondacija provodi već tri godine na prostoru cijele Bosne i Hercegovine.
“Ovo priznanje dodatno potvrđuje posvećenost Telemacha i Telemach fondacije na ostvarivanju dugoročnog pozitivnog uticaja na unapređenje kvaliteta života širom BiH. Kroz Program regionalnih grantova pružamo finansijsku i mentorsku podršku neprofitnim organizacijama u manjim sredinama kroz implementaciju projekata iz oblasti obrazovanja, promocije zdravog života i zaštite prirodnih ljepota naše zemlje, u transparentnom procesu odabira od strane renomiranih stručnjaka, uz jasno definisane kriterije. U okviru ove jedinstvene inicijative tokom 2022., i 2023., godine podržali smo 23 udruženja, a ove godine odabrano je 13 novih projekata. Ukupno smo osigurali 170.472 KM u finansijskim sredstvima uz dodatnu stratešku razvojnu podršku“, istakla je Hajdi Mostić, predsjednica Upravnog odbora Telemach fondacije.
Treće izdanje Social Media Summita, održano 29. maja u Sarajevu u organizaciji agencije Altermedia, bilo je posvećeno uticaju društvenih medija na ljude i kompanije, o čemu su govorili neki od najvećih eksperata iz naše zemlje i regiona. Brojne kompanije imale su priliku predstaviti svoje proizvode i usluge, ali i saznati koji su to najbolji digitalni kanali za njihovo predstavljanje. Generalni pokrovitelj ovog jedinstvenog projekta treću godinu zaredom je kompanija Telemach BH.