Thomas Laudenbach na čelu Porsche Motorsporta

0
633
Promjena na čelu Porsche Motorsporta: Thomas Laudenbach umjesto Fritz Enzingera

Thomas Laudenbach (53) će 1. oktobra 2021. godine preuzeti ulogu menadžera Porsche Motorsporta. Uspješni njemački inženjer preuzima ulogu od Fritza Enzingera (65), koji je od 2011. godine uspješno vodio odjel utrka proizvođača sportskih automobila.
”Ne možemo dovoljno zahvaliti Fritzu Enzingeru za njegov izuzetno uspješan rad u posljednjih deset godina. On je oblikovao jednu epohu u Porsche Motorsportu koja nas je dovela do nevjerojatnih pobjeda i osvajanja titula”, izjavio je Michael Steiner, član Izvršnog odbora za istraživanje i razvoj kompanije Porsche AG.
On je dodao da je Motorsport odigrao vrlo posebnu ulogu u korporativnoj strategiji Porschea.
”Uvijek smo koristili trkačku platformu kao ispitnu laboratoriju za najnovije tehnologije. Thomas Laudenbach posjeduje sve što je potrebno za uspješan nastavak tim putem. Radujemo se budućnosti motosporta gdje želimo zauzeti aktivnu ulogu u oblikovanju. Koncept Mission R predstavljen na IAA MOBILITY prikazuje uzbudljiv pregled onoga što slijedi”, kazao je Steiner.
Kada je Austrijanac Fritz Enzinger 2011. stigao u kompaniji Porsche, predvodio je
uspješan program LMP1 sa automobilom 919 Hybrid. Između 2014. i 2017. godine ostvario je tri ukupne pobjede na utrci 24 sata Le Mana, kao i tri titule prvaka svijeta u tri uzastopne godine. Godine 2019. Enzinger je preuzeo potpunu odgovornost za Porsche Motorsport. Te godine uslijedile su još dvije titule prvaka svijeta, ovaj put sa automobilom 911 RSR u kategoriji GTE-Pro FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti WEC. Pod Enzingerovim vodstvom, proizvođač sportskih automobila je također savladao Svjetsko prvenstvo ABB FIA Formule E i osvojio titule IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC) u Sjevernoj Americi u žestokom takmičenju GTLM klase sa automobilom 911 RSR.
“Glavni cilj je nastavak velikih uspjeha postignutih pod vodstvom Fritza Enzingera. Motosport ćemo prilagoditi promijenjenim uslovima u automobilskoj industriji – od utrka kupaca do učestvovanja u glavnim utrkama Porsche automobila širom svijeta. Čvrsto smo usmjereni prema 20. pobjedi utrke Le Mana, želimo osvojiti svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti, kao i u Formuli E. Također je važno nastaviti razvijati naše utrke kupaca. Konceptnom studijom modela Mission R pokazujemo koliko ovo može biti atraktivno”, kazao je Thomas Laudenbach.
Kvalifikovani inženjer Thomas Laudenbach, rođen u Santiago de Chile, završio je studije mašinstva na Tehnološkom institutu Karlsruhe. Put ga je u početku doveo do DTM-a i do servisne kompanije koja razvija komponente pogonskih sklopova za različite evropske proizvođače vozila. U jeseni 1998. godine, Laudenbach je stigao u kompaniji Porsche AG. Do 2013, bio je uključen u projekte trkaćih i sportskih automobila poput modela 918 Spyder, 911 RSR, 911 GT3 R i 911 GT3 Cup kao šef razvoja pogonskih agregata.
Kao vođa u razvijanju 3,4-litarskog V8 motora sa direktnim ubrizgavanjem za Porsche RS Spyder, Laudenbach se upoznao i sa sjevernoameričkim automobilizmom. Krug će se uskoro zatvoriti: Porsche će se od 2023. natjecati za ukupne pobjede sa novim LMDh hibridnim prototipom u utrkama US IWSC i FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti WEC. Kao što je bio slučaj sa modelom RS Spyder između 2005. i 2008. godine, vrhunski američki tim Penske će ponovo biti partner Porschea.