Tri nove varijante Porschea 911, sa pogonom na sva četiri točka i 480 KS

0
101
Porsche 911 je sada dostupan i kao Carrera 4S, Carrera 4S Cabriolet i Targa 4S

Porsche proširuje svoju seriju 911 s tri modela. Najnovije izdanje Carrere 4S lansira se kao kupe i kabriolet. Zajedno s Targom 4S, proširuju ponudu modela ispod znatno snažnijih GTS modela.
Ova premijera modela 911 udvostručuje broj varijanti s pogonom na sva četiri točka, čime ih ukupan broj raste na šest. Dodatne opcije individualizacije i proširena lista standardne opreme zaokružuju cjelokupni paket.
Otprilike polovina svih kupaca koji odaberu S varijante modela 911 odlučuje se za pogon na sva četiri točka, i to s dobrim razlogom: on osigurava maksimalno prianjanje po lošem vremenu. Posebno u regijama s promjenjivom klimom ili zahtjevnim uvjetima na cesti, 911 s pogonom na sva četiri točka ulijeva dodatno samopouzdanje za volanom.

Od 2006. modeli 911 Targa dostupni su isključivo sa pogonom na sva četiri točka

Kao i svi modeli 911 s pogonom na sva četiri točka, S varijante su također dizajnirane s dinamikom vožnje usmjerenom na stražnje točkove. Po potrebi, Porsche Traction Management (PTM) sistem osigurava veći pogonski moment na prednju osovinu, čime se povećava prianjanje i stabilnost vožnje.
Kao i kod prethodnih modela, sklop kvačila u prednjem diferencijalu, koji je i dalje hlađen vodom, kontrolira se elektromehanički. Samo je prijenosni omjer neznatno podešen. Karoserijski stil 911 Targa dostupan je isključivo s pogonom na sva četiri točka.

Poboljšane vozne performanse

Nove varijante pogona na sva četiri točka modela 911 usvajaju nadograđeni pogonski sistem modela Carrera S. Njegov 3,0-litarski twin-turbo šestocilindrični bokser motor proizvodi 353 kW (480 KS). To je 22 kW (30 KS) više nego kod prethodnog modela. Ovo povećanje performansi dijelom je posljedica optimiziranog sistema interkulera, čiji je dizajn preuzet iz modela 911 Turbo. Osmostepeni Porscheov mjenjač s dvostrukim kvačilom (PDK) prenosi snagu na sva četiri točka. 911 Carrera 4S Coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde (sa Sport Chrono paketom) i postiže maksimalnu brzinu od 308 km/h.

Šezdeset godina 911 Targe: ideja s historijom

Već 60 godina, 911 Targa kombinira zadovoljstvo kabrioleta s udobnošću kupea tokom cijele godine. Originalna verzija ovog modela bila je Porscheov odgovor na rasprave i zabrinutost na američkom tržištu u vezi s sigurnošću tradicionalnih kabrioleta. Karoserijski stil Targa debitovao je u septembru 1965. na sajmu automobila IAA u Frankfurtu na Majni i nazvan je ‘sigurnosni kabriolet’ Kao i mnoge Porscheove inovacije, elegantni, široki roll bar inspirisan je motosportom. Sa uklonjivim krovom i sklopivim zadnjim prozorom, automobil je vozačima koji vode računa o sigurnosti pružio osjećaj putovanja u punom kabrioletu. Porsche je ime Targa izveo iz poznate sicilijanske utrke izdržljivosti, Targa Florio.

Danas je Porsche 911 Targa ikona sama po sebi, koja se konstantno razvija u smislu inženjeringa i dizajna tokom šest decenija. Predstavljanjem generacije 993 modela 911 Targa 1993. godine, više nije bilo potrebe za ručnim skidanjem krova. Od 2006. godine, 911 Targa je dostupna isključivo sa pogonom na sva četiri točka. Od 2014. godine nadalje, koriste se potpuno automatski mehanizmi krova: za 19 sekundi, sportski automobil nalik kupeu se transformiše u vozilo sa otvorenim krovom. Stakleno zadnje staklo se preklapa unazad, a segment krova se elegantno sklapa. Široki roll bar i zadnje staklo koje omotava prozor su jasna reminiscencija na originalni model. Krovni modul trenutne Targe dostupan je u četiri boje: crnoj, plavoj, crvenoj i smeđoj.

Poboljšana oprema

Standardna oprema je značajno unaprijeđena u poređenju sa prethodnim modelima. To uključuje Carrera S felge od 20/21 inča sa stepenasto postavljenim točkovima i ažuriranim dizajnom, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) i sportski izduvni sistem sa prepoznatljivim zvukom tipičnim za 911. Standardno je opremljen kočionim sistemom preuzetim iz GTS modela, sa crvenim kočionim čeljustima i diskovima od 408 milimetara naprijed i 380 mm pozadi. 911 Targa 4S standardno ima upravljanje zadnjim točkovima. Dok su Cabriolet i Targa opremljeni zadnjim sjedištima, Porsche standardno isporučuje kupe kao dvosjed.
Sistem zadnjih sjedišta može se konfigurirati bez dodatnih troškova. Porsche oprema unutrašnjost sportskog automobila sa pogonom na sva četiri točka kožnim paketom. Osim toga, matrix LED prednja svjetla i bežično punjenje pametnih telefona također su uključeni kao standard. Ostale karakteristike uključuju električno sklopive vanjske retrovizore s osvjetljenjem oko ogledala, paket Light Design, automatski zatamnjujuće unutrašnje i vanjske retrovizore s integriranim senzorom za kišu i upozorenje o napuštanju trake. Širok raspon drugih opcija za individualizaciju dostupan je na zahtjev, uključujući širok izbor kombinacija boja i materijala, kao i zvučne, pomoćne i krovne sisteme.
Novi 911 Carrera 4S može se naručiti u Njemačkoj po cijeni od 163.000 eura. Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet dostupan je od 177.200 eura, a 911 Targa 4S od 178.900 eura (svaki uključuje PDV i opremu specifičnu za zemlju).