Vincent Cobée je novi generalni direktor Citroëna

0
119
Vincent Cobée naslijedit će Lindu Jackson na mjestu generalnog direktora Citroena

Vincent Cobée, koji trenutno obavlja funkciju zamjenika direktora marke Citroen, naslijedit će Lindu Jackson na mjestu generalnog direktora Citroena i člana globalnog izvršnog odbora.
Vincent Cobée (51) ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od velike važnosti za marku Citroen u postizanju cilja međunarodnog rasta.
Od 15. januara 2020. Linda Jackson bit će zadužena za provođenje studije kojoj je cilj utvrditi i istaknuti različitosti marki u okviru portfelja marki. Ta će uloga obuhvaćati: utvrđivanje različitosti marki i usklađivanje poruka Citroena u cijeloj Grupi te isticanje različitosti u okviru portfelja marki.
“Nakon šest godina provedenih na čelu Citroena tokom kojih je odradila uspješno pozicioniranje Marke, povećala prodaju i tržišni udio u Evropi te pripremila teren za širenje na međunarodno tržište, s velikim zadovoljstvom najavljujem da Linda Jackson, sa svojim velikim iskustvom u izgradnji marke, preuzima ovu novu odgovornost unutar Grupe“, izjavio je Carlos Tavares, predsjednik upravnog odbora grupe PSA.
Vincent Cobée diplomirao je na učilištima Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées i na poslovnoj školi Harvard Business School. Godine 1991. započeo je karijeru na javnim radovima u Francuskoj i Singapuru. Njegova je karijera ubrzo krenula međunarodnim putem: u Kanadi je radio od 1996. u firmi Egis Projects kao voditelj novih projekata, a zatim je 1997. prešao na Filipine gdje je promaknut u upravitelja projekata. Njegovo iskustvo u automobilskoj industriji započelo je 2002. godine kada se pridružio Nissan Motor Corporation, gdje je obnašao razne strateške funkcije, konkretno funkciju direktora nabave za Nissan Europe (2005.), a zatim direktora programa marke Nissan u Japanu (2008.). Ostao je i nakon toga u Japanu te je 2010. preuzeo funkciju voditelja marke Datsun, a zatim je 2017. postao izvršni direktor zadužen za strategiju proizvoda, marku te proizvode i programe Mitsubishi Motors Corporation.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here