McCann Sarajevo proglašen je za Agenciju godine na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, jedinom nacionalnom takmičenju u kreativnosti u organizaciji Media Marketinga na kojem su se, sa svojim kreativnim idejama i radovima, takmičile agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine.
Prestižnu titulu – Agencija godine, McCann Sarajevo osvojio je ostvarivši najveći broj bodova u konkurenciji 74 prijavljena rada, a u saradnji sa klijentima The Coca-Cola Company, Carlsberg, Podravka, Porsche i dm drogerie markt.
“Izuzetno smo ponosni što je naš kreativni rad i proaktivni pristup ka klijentima, koji dolaze iz različitih industrija, prepoznat od strane struke i nagrađen u okviru različitih kategorija, što dovoljno govori koliko smo kao agencija u prilici ponuditi našu full service ekspertizu. Čestitam sjajnom timu McCann Sarajevo na odličnim radovima i zasluženim nagradama, kao i kolegama iz UM Sarajevo sa kojima smo sarađivali na čak četiri nagrađene kampanje, što je dodatno pokazatelj da timskim radom možemo da kreiramo i realizujemo projekte koji su na našem tržištu relevantni, zapaženi i hvaljeni. Naše zadovoljstvo je još veće zbog činjenice da su klijenti sa kojima uspješno kreiramo komunikaciju također nagrađeni i neizmjerno mi je zadovoljstvo čestitati The Coca-Cola Company, koja je proglašena za Oglašivača godine“, kazala je Vesna Vlašić, Managing direktor McCann Sarajevo.
Osim glavne nagrade, McCann Sarajevo i sestrinska agencija Universal Media (UM), članice I&F Grupe, osvojile su još 14 nagrada u pojedinačnim kategorijama: dva zlata, četiri srebra i osam bronzi.
U kategoriji OOH oglašavnja zauzeli su tron za sva tri prva mjesta zahvaljujući kampanjama realiziranim za klijenta The Coca-Cola Company, gdje je Universal Media osvojila zlato za kampanju ‘Stars are here’, a McCann Sarajevo srebro za kampanju ‘Sprite Icy Cactus’ i bronzu za kampanju ‘Fanta Zero’.
”Nakon uspjeha McCann agencija u Adriatic regionu na kreativnim festivalima tokom prethodne godine, novu započinjemo proglašenjem McCann Sarajeva za Agenciju godine u BiH na jedinom nacionalnom festivalu koji se nakon 10 godina ponovno organizuje kako bi pomogao oporavak kreativne i oglašivačke industrije i promovirao izvrsnost struke prema standardima priznatim u cijelom svijetu. Pozdravljamo ponovno oživljavanje festivala, a iznimno nas raduje ova specijalna nagrada, kao i sve koje su u kategorijama osvojile agencije McCann i UM Sarajevo”, izjavio je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.
Pored navedenih priznanja McCann Sarajevo i Universal Media osvojili su i nagrade u kategorijama: digital (srebro za Community Management za klijenta Podravka i bronza za projekat Za više košarke, Carlsberg BiH), događaji (bronza za 3. dm žensku utrku, dm drogerie markt BiH, i bronza za promociju Porsche Carrera 911, Porsche BiH), direct (zlato za Somersby Brew&Serve, Carlsberg BH, srebro za Ko ima duži Evropom kruži, Carlsberg BH, Tuborg Night Bus, Carlsberg BH), društveno odgovorne kampanje (srebro za Olimpija – Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice, The Coca-Cola Company), integrisane kampanje (bronza za Stars are here, The Coca-Cola Company) video (bronza za Olimpija –Podržimo život beba rođenih prije 37. sedmice, The Coca-Cola Company), slika (bronza za Ko ima duži Evropom kruži, Carlsberg BH).
Svečana dodjela nagrada održana je sinoć, u sarajevskom BIS-u (Brew Imperial Society), a radove objavljene u 2018. i 2019. godini takmičari su mogli prijaviti u deset kategorija: video, slika, zvuk, dizajn, OOH, digital, događaji, direct (direktna komunikacija), društveno odgovorne kampanje i integrisane kampanje.