Više od šest miliona firmi oglašava se na Facebooku, prihodi porasli 47%

0
1490
U cijeloj 2017. godini prihodi Facebooka porasli 47 posto, na 40,65 milijardi dolara

Facebook je u četvrtom tromjesečju 2017. ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, odnosno 47 posto više nego u istom periodu godinu ranije, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže.
Prema objavljenom poslovnom izvještaju, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,3 milijarde dolara, što je 20 posto više nego godinu dana prije. Pritom su prihodi od oglašavanja porasli oko 50 posto, na 12,78 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 89 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu ranije iznosili 84 posto.
Kompanija je objavila da više od 70 miliona firmi širom svijeta održava službenu Facebook stranicu, a više od 6 miliona firmi oglašava na Facebooku.
Oglašivači već dulje vrijeme preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od kompanija koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milione posjetitelja.
Analitičari procjenjuju da će u ovoj godini Facebookovi prihodi od oglašavanja dosegnuti 53,8 milijardi dolara, pa će ta društvena mreža biti najveći prodavač oglasa u svijetu nakon Googlea.
Facebook je na kraju proteklog tromjesečja imao 2,13 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, prenosi Hina.
U cijeloj 2017. godini prihodi Facebooka porasli su 47 posto, na 40,65 milijardi dolara, pri čemu je čista dobit kompanije skočila 56 posto, na gotovo 16 milijardi dolara.