VW predstavio redizajnirani logo

0
1118
Novi Volswagenov logo izgubio je trodimenzionalni efekt i slovo 'W' više nije spojeno s gornjim 'V'

Njemački Volswagen predstavio je novi logo kojim želi izgraditi imidž kompanije angažirane na zaštiti okoliša i ograditi se od skandala iz 2015. godine s krivotvorenjem podataka o ispušnim plinovima iz dizel vozila.
“Volkswagen je na putu prema mobilnosti bez emisija štetnih plinova za sve”, rekao je menadžer brenda Ralf Brandstaetter.
Cilj je njemačkog Volswagena postati svjetski lider u e-mobilnosti i do 2025. prodavati milion električnih vozila godišnje. U Volkswagenu se nadaju da će njihov električni model ID.3 dosegnuti popularnost nekadašnje Bube i Golfa.
Novim je redizajnom Volswagenov logo izgubio trodimenzionalni efekt i slovo ‘W’ nije više spojeno s gornjim ‘V’.
“Novim logom želimo ponovno izgraditi dobru reputaciju u društvu”, rekao je Brandstaetter.