Apple je najvrjedniji brend na svijetu, slijede ga Amazon i Google

0
563
Izvještaj Brand Directoryja navodi da je Appleova vrijednost brenda porasla za 35 posto

Iako je ova godina tek počela, istraživačka kompanija Brand Directory objavila je izvještaj u kojem se Apple smatra najvrjednijim svjetskim brendom u 2022. godini, a uz njega su se, očekivano, našli i Amazon, Google i Microsoft.
Appleov brend, prema Brand Directoryju, vrijedi čak 355,1 milijardi dolara. Drugi po vrijednosti brenda je Amazon, a treći je Google koji, prema objavljenim podacima, najveći dio svojih prihoda dobiva pomoću oglasa. Četvrti je Microsoft koji u zadnje vrijeme ima pune ruke posla s najavom velike akvizicije. Slijedi ga američki lanac trgovina Walmart, dok je na šestom mjestu Samsung Group.
Unatoč aferama iz 2021. godine, Facebook zauzima sedmo mjesto, piše Bug.hr. Na osmom mjestu je Industrijska i komercijalna banka Kine (ICBC). Iako su prošle godine bili 21., kineski Huawei se ove godine popeo na čak deveto mjesto, dok se na 10. mjestu našao Verizon.
Osim liste najvrjednijih brendova, Brand Directory je naveo i da je najbrže rastući brend TikTok, koji je u odnosu na prošlu godinu utrostručio svoju vrijednost i zauzeo 18. mjesto na listi.