Audi R8 i Tesla Roadster su najprivlačniji superautomobili na internetu

0
617
Pet najiščekivanijih izdanja superautomobila u 2022.

Entuzijazam za superautomobile eksponencijalno se povećao, a interesovanje na mreži za povezane pojmove za internet pretraživanje poraslo je za 1.500 posto u posljednjih 12 mjeseci prema Google Trends.
prema novoj studiji* Confused.com, predviđa se da će Audi R8 i Tesla Roadster biti najtraženiji superautomobili u 2022. godini. Oba modela imaju ukupno 11,8 miliona pretraživanja u 2021. godini, i dobili su indeksnu ocjenu 6,67 od ukupno 10.
R8 je zabilježio povećanje od 6,67% online interesovanja od januara do septembra (1.877.778 pretraga) u poređenju sa četvrtim kvartalom prošle godine (2.000.000). Tesla Roadster je zabilježio nešto veći porast od 10,45%, dok su pretrage za potpuno električnim superautomobilima dostigle vrhunac u posljednjem kvartalu 2021. godine (857.100).
Ekskluzivni McLaren 765LT pridružio se Porscheu 911 GT3 na drugom mjestu (oba su postigla 5,42/10 u studiji), pri čemu je McLaren bilježio povećanje online interesovanja od 17,43% u poređenju sa Porscheovim 16,71%.
Sa maksimalnom brzinom od 200 km/h, impresivni Porsche 911 GT3 pretražen je 1.112.900 puta tokom 2021. godine. Od oktobra do decembra 2021. godine, ovaj superautomobil je zabilježio porast online interesovanja za 16,71%, što je 0,72% manje od McLarena 765LT. Sa samo 765 automobila koji će biti ekskluzivno napravljeni, McLaren 765LT je imao 800.900 pretraga u 2021. godini.
Na trećem mjestu su McLaren Artura (+52,12% u Q4 2021), Lamborghini Huracan (+3,14%) i Maserati MC20 (+31,92%). Sa najvećim procentualnim povećanjem u cijeloj studiji (+203,65%), Ferrari 296 GTB im se također pridružuje na trećem mjestu. Uprkos ovom impresivnom rezultatu, Ferrari 296 GTB je 2021. godine imao samo 132.400 globalnih pretraživanja na mreži. Ovo je 98% manje od Lamborghinija Huracana sa 9.050.300 online pretraživanja.
Na zajedničkom četvrtom mjestu su Ferrari F8 Tributo i Aston Martin Valkyrie, oba superautomobila s ocjenom 3,75/10. Ferrari je zabilježio 1.330.600 globalnih pretraga u 2021. i povećanje online interesovanja od 1,59% u četvrtom kvartalu prošle godine. Poređenja radi, model Aston Martin je ostvario ukupno 1.295.400 pretraživanja u 2021. uz povećanje od 2,67% od oktobra do decembra.
Prvih pet modela zaokružuje Lotus Evija jarkih boja, što je rezultiralo ocjenom očekivanja od 3,33/10. Sa 755.700 ukupnih globalnih pretraga tokom 2021. godine, ovaj superautomobil je zabilježio povećanje od 4,55% u prosječnim pretragama u posljednjem tromjesečju 2021.
____________
*Studija procjenjuje internetski interes za superautomobile na osnovu njihovog obima pretraživanja tokom 2021. u poređenju sa procentualnim povećanjem pretraživanja u četvrtom kvartalu 2021. godine.