Audi u Barceloni predstavio novi luksuzni A8

0
3264
Početna cijena modela A8 u Njemačkoj je 90.600 eura

Audi je danas u Barceloni na ‘Audi Summit-u’ predstavio novu generaciju modela A8, koji će oficijelno biti izložen u septembru, na sajmu automobila u Frankfurtu.
Inače, aktuelni redizajnirani Audi A8 je uveden na tržište u septembru 2013. nakon njegovog prvog predstavljanja javnosti u decembru 2009. godine.
Novi Audi A8 je postavljen na MLB Evo platformi, pri čemu su u konstrukciji pored čelika i aluminijuma korišteni magnezijum i ugljična vlakna. Novi A8 je dugačak 517 cm (A8 L verzija je duga 530 cm), širok 195 cm i visok 147 cm, dok je međuosovinsko rastojanje 300 cm (kod L verzije dodatnih 13 cm). Putnici pozadi sada imaju 28 mm više prostora za noge, te 14 mm u visini glava, dok će Audi A8 L putnicima na stražnjem sjedalu ponuditi i funkciju masaže stopala.
Novi Audi A8 uz privlačan dizajn ima komforniju i prostraniju unutrašnjost sa digitalnom instrument tablom, veću bezbjednost i brojne sisteme pomoći vozaču: daljinsko parkiranje, laserska svjetla, sistem upravljanja i na zadnjim točkovima, 48-voltni električni sistem, aktivno oslanjanje sa prednjom kamerom i senzorima koji detektuju oštećenja na putu i automatski prilagođavaju rad oslanjanja na svakom pojedinačnom točku.
Iz Audija navode da je taj sistem toliko napredan da skoro u potpunosti eliminiše vibracije u putničkoj kabini. Prednosti ovog sistema će se pokazati i u slučaju neizbježnog sudara pri kome će se vozilo podići za 80 mm što će prebaciti većinu udara na najsnažnije dijelove automobila.
Među novitetima je i autonomna tehnologija koja će omogućavati da Audi A8 na autoputu vozi sam pri brzinama do 60 km/h, a kod novog A8 će se pri brzinama 55-160 km/h povremeno gasiti motor (do 40 sekundi) radi uštede goriva, s tim što će se motor ponovo paliti pritiskom na pedalu ili pri smanjenju brzine. Dodajmo, ipak, da ni tada A8 neće biti bez pogona, imajući u vidu da je 48 voltni alternator direktno povezan s motorom.
Novi Audi A8 u ponudi će imati širu gamu motora. Pored dva bazna turbo V6 motora – 3.0 TDI sa 286 KS i 3.0 TFSI sa 340 KS, u ponudi će biti i 4.0 TDI V8 motor sa 435 KS i 4.0 TFSI V8 sa 460 KS, te 6.0 W12 sa 585 KS.
Kasnije u ponudi na tržištu bit će i hibridni A8 L e-tron quattro, sa kombiancijom 3.0 TFSI benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija, koji će razvijati ukupno 449 KS pri 700 Nm.
Novi Audi A8 prodavat će se u Njemačkoj po cijeni od 90.600 eura, dok će A8 L verzija biti nešto skuplja i koštat će 94.100 eura.