Četvrta generacija Audijevog premium kompakta A3 već po tradiciji izgledom liči na raniji model, ali je gotovo u svim segmentima temeljito osvježen.
Novi Audi A3 Sportback zrači kvalitetom, a detalji poput svjetala LED Matrix i velikih naplataka, ali i visokih bokova, pritom su važni vizuelni i funkcionalni faktori izgleda ovog modela.
Petovratna karoserija ima nešto veće dimenzije: dugačka je 4,34 metra (+3 cm) i široka 1,82 (+3 cm), ali zadržava visinu od 1,43 metra, jednu od najnižih u kompaktnoj klasi, što podrazumijeva nešto nižu poziciju sjedenja i blagi sportski utisak. Međuosovinsko rastojanje kompaktne modularne platforme MQB je duže za 4 cm i sa svoja 2,64 metra i širim tragom točkova takođe ostavlja pozitivni trag na sportskije proporcije, ali i prostraniju i komforniju unutrašnjost. Audi obećava više mjesta u putničkom prostoru, dok zapremina prtljažnika ostaje korektnih 380 litara.
Utisak za volanom je u znaku digitalizacije, gdje dominira virtuelni kokpit s ekranom čiji se prikaz može razvući do dijagonale od 12,3-inča te centralni dodirni ekran multimedije s ekranom serijske dijagonale 10,1-inča, povezan s MMI sistemom treće generacije, navodi Jutarnji.hr.
Nova platforma nosi i nove postavke dorađenog oslanjanja. U opciji se nudi i samoprilagodljivi rad svakog amortizera zasebno, čiji senzori diriguju raspon rada u zavisnosti od stanja puta, ritma vožnje i jednog od odabranog načina rada iz sistema Driving Select. Sportsko oslanjanje, serijski u opremi S-Line, znači i 15 milimetara spušteno podvozje.
Što se motora tiče, za sada nema iznenađenja, tu su turbobenzinac 1.5 TSI s isključivanjem dva cilindra u mirnoj vožnji (150 KS) i poznati dizelaš 2.0 TDI (116 i 150 KS), s prednjim pogonom.