Autoceste FBiH: Za izgradnju dionice tunel Kvanj – Buna stiglo osam prijava

Dionica Tunel Kvanj - Buna od iznimne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor 5c, jer spaja već izgrađenu dionicu Buna - Počitelj na cesti M-17

0
95
Otvorene aplikacije za pretkvalifikaciju za izgradnju dionice Tunel Kvanj - Buna, dužine 5,25 km

U operativnom uredu javnog preduzeća Autoceste FBiH u Sarajevu danas je obavljeno javno otvaranje aplikacija za pretkvalifikaciju za izgradnju autoceste na Koridoru 5c, dionica Tunel Kvanj – Buna.
Iz JP Autoceste FBiH su saopćili da je pristiglo osam aplikacija za izgradnju pomenute dionice:
– JV: Limak Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. – DL E&C CO.LTD. (Turska/Koreja);
– JV: Ozkar Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. – Dogus Insaat VE Ticaret A.S. (Turska/Turska);
– JV : Azvirt, Stecol, Hering and PowerChina (Azerbejdžan/Kina/BiH/Kina)
– JV : China Railway Tunnel Group Co.Ltd. – China Overseas and Engineering Group Co.,Ltd. (Kina/Kina);
– JV: China Road and Bridge Corporation – CCCC Second Highway Engineering Co., Ltd (Kina/Kina);
– JV: Ozaltin – Yapi Merkezi (Turska/Turska);
– JV: Celikler Insaat Taahhut ve Sanayi A.S. – Gulermark Agir Sanayi Insaat VE Tahhut A.S. – YSE YAPI Sanayi VE Ticaret (Turska/Turska/Turska);
– Cengiz Insaat Sanayi VE Ticaret A.S. (Turska).
Procijenjena vrijednost nabavke iznosi 150 miliona eura bez PDV-a.
Dionica Tunel Kvanj – Buna, ukupne dužine 5,25 km, počinje otvorenom trasom prije ulaza u tunel Kvanj (2.720 m) tunelom prolazi kroz brdo Kvanj, zatim mostom prelazi Rotimski potok (320 m) i završava u mjestu Stanojevići neposredno prije odmorišta Rotimski potok gdje se nastavlja na izgrađenu dionicu Buna – Počitelj. Neposredno prije završetka ove dionice planirana je izgradnja natputnjaka Rujevice kako bi se omogućila nesmetana komunikacija između mjesta Stanojevići i Gubavica.
U sklopu izgradnje ove dionice planirana je i izgradnja priključne saobraćajnice za naselje Hodbina, dužine 1.415 m, a predviđena je kao privremeni priključak autoceste do izgradnje petlje Mostar jug. Predviđeni rok izgradnje je 24 mjeseci.
Izgradnja dionice Tunel Kvanj – Buna finansirat će se sredstvima osiguranim kod Evropske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Dionica Tunel Kvanj – Buna od iznimne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor 5c, jer spaja već izgrađenu dionicu Buna – Počitelj na cesti M-17, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.