Prema najnovijem istraživanju tržišta (april 2018./april 2017.) koje provodi kompanija BrandZ, a koje rangira 100 najvrjednijih globalnih brandova, vodeći je Google sa procijenjenom vrijednosti od 302,06 milijarde dolara i rastom od 23 posto u odnosu na april prošle godine.
Na drugom mjestu je američki tehnološki div Apple sa blizu 300,60 milijardi dolara (rast na godišnjem nivu od 28%), treći je Amazon sa procijenjenom vrijednosti od 207,59 milijardi dolara (+49%). Četvrti je Microsoft kojem je vrijednost procijenjena na blizu 200,99 milijardi dolara (+40%), peti je kineski tehnološki div Tencent sa 178,99 milijardi dolara (+65%).
Facebook je na 6. mjestu sa procijenjenom vrijednosti od blizu 162,11 milijardi dolara (+25%), slijedi Visa sa 145,61 milijardi (+31%), zatim McDonald’s sa 126,04 milijardi (+29%), Alibaba Group je deveta na rang-listi sa procijenjenom vrijednosti 113,40 milijardi (+92%), dok je američka telekomunikacijska kompanija AT&T na 10. mjestu sa procijenjenom vrijednosti od blizu 106,70 milijardi dolara (-7%).
Tehnološki div IBM je 11. sa blizu 96,27 milijardi dolara (-6%), dok je Coca-Cola tek na 14. mjestu sa procijenjenom vrijednosti od 79,96 milijardi dolara (+2%), slijedi Mastercard sa 70,87 milijardi (+42%), južnokorejski Samsung je pao na 33. mjesto sa 32,19 milijardi dolara (+34%)… dok se na posljednje 100. mjesto uspio plasirati njemački Adidas sa procijenjenom vrijednosti od blizu 12,46 milijardi dolara (+50%).
Iz automobilske industrije najbolje je pozicionirana japanska Toyota (36. mjesto) sa procijenjenom vrijednosti od 29,99 milijardi dolara i rastom na godišnjem nivou od 5 posto. Njemački Mercedes-Benz je tek na 46. mjestu sa 25,68 milijard (+9%), BMW je 47. sa 25,62 milijard (+4%), američki Ford je na 96. mjestu sa 12,74 milijard (-2%), dok je japanska Honda na 97. mjestu sa procijenjenom vrijednosti od blizu 12,70 milijard dolara (+4%)…