Citroën sprema veliku električnu ofanzivu kojom namjerava elektrificirati cjelokupnu ponudu svojih vozila do 2025. Ova će ofanziva bitno pridonijeti rastu marke te će podjednako zahvatiti laka privredna i osobna vozila.
Predstavljanje posve električne izvedbe modela Jumpy se očekuje u 2020. Ovaj će se model isticati inovativnim rješenjima Grupe PSA u području električne mobilnosti, a 2021. pridružit će mu se i posve električna inačica novog dostavnogCitroën Berlingo.
Citroën se već u potpunosti dokazao kao predvodnik na tržištu lakih privrednih vozila. Stota godišnjica postojanja marke bila je prigoda da se istaknu neobične karoserije kojima je Citroën obilježio automobilsku istoriju, kao što su 2 CV furgon, Type H, C15 ili Berlingo. Citroën je sada šesti najveći proizvođač automobila u Evropi, s tržišnim udjelom od 9,2%. Takav uspjeh prvenstveno duguje svojim odvažnim modelima, od dostavnog Berlinga do modela Jumper i Jumpy, koji se svojom praktičnošću i nenadmašnom udobnošću izdvajaju.
Nadahnut novim načinima upotrebe i željom da doprinese energetskoj tranziciji, Citroën je odlučio elektrificirati čitavu gamu svojih lakih privrednih vozila. U naredne dvije godine Citroën će iskoristiti stručnost grupe PSA kako bi elektrificirao ponudu svojih vozila te će predstaviti posve električni Jumpy (2020.) i posve električni novi dostavni Berlingo (do 2021.). Elektrifikacija će zahvatiti laka privredna i osobna vozila.
Električna inačica modela Jumpy temelji se na platformi EMP2 Grupe PSA koja omogućuje ugradnju motora s unutarnjim izgaranjem ili električnog motora te će biti dostupna s dva nivoa dometa za veću udobnost i bezbrižnost poslovnih kupaca.
Bezbrižnost u pogledu dometa znači da će domet ispunjavati sve dnevne potrebe dostavljača: 200 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 50 kWh; 300 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 75 kWh.
Inače, Citroën Jumpy je predstavljen 2016. godine te je otad prodan u više od 135.000 primjeraka.