Coca-Cola u BiH pokrenula prvu kampanju od početka Covid-19 krize, podrška ugostiteljima

0
594
Coca-Colina nova kampanja: Otvoreni kao nikad prije

Coca-Cola je u aprilu ove godine privremeno zaustavila sve planirane marketinške aktivnosti kako bi preusmjerila sredstva prema zajednicama diljem svijeta i podržala svoje partnere u maloprodaji koji su izuzetno pogođeni krizom.
Zajedno s Coca-Colom HBC BH Sarajevo, svojom partnerskom punionicom, i The Coca-Cola Foundation, fondacijom usmjerenom podržavanju filantropskih aktivnosti u zajednicama u kojima Coca-Cola posluje, kompanija je odlučila globalno donirati više od 100 miliona dolara organizacijama koje predvode podršku u borbi protiv Covid-19 krize. Tako je The Coca-Cola Foundation, Crvenom križu/krstu BiH donirala više od 165.000 KM (100.000 američkih dolara). Sva sredstva su usmjerena ka aktivnostima vezanim uz pandemiju Covid-19 – nabavku zaštitnih sredstava i sredstava za higijenu, tunela za dezinfekciju, dezinficijensa, maski za višekratnu upotrebu, zaštitnih rukavica, zaštitnih naočala, zaštitnih odijela, zaštitnih vizira, te bazne i ručne radio stanica.
Coca-Cola se sada vraća na male ekrane u BiH s novom kampanjom. Otvoreni kao nikad prije kreirana je i osmišljena od strane kreativne agencije 72andSunny Amsterdam i podsjeća nas kako živimo u vremenu kulturne i društvene promjene. Započinje manifestom koji je napisao nagrađivani umjetnik George the Poet. Njegove riječi potiču nas na ‘otvorenost prema promjeni’ i zahvalnost na novoj perspektivi kroz koju ćemo pronaći nove prilike u ‘novom normalnom’.
“Otvoreni kao nikad prije – temeljena je na vjeri da se ne moramo vraćati na ‘normalno’. Umjesto toga možemo ići naprijed i činiti svijet, ne samo drugačijim, nego i boljim. Kampanja slavi i podržava naše partnere u maloprodaji, uključujući lokalne hotele, barove i restorane koji su otvorili vrata zajednici nakon vrlo izazovnog razdoblja za cijelu industriju i koji su uvijek bili u središtu naših aktivnosti”, izjavio je Vinko Kovačić iz Coca-Cola Adrie.
Lansiranje kampanje popraćeno je drugom fazom pomoći zajednici koja se ogleda u opsežnim aktivnostima s kojima Coca-Cola želi pomoći sektoru ugostiteljstva i svojim HoReCa partnerima. Podrška HoReCa partnerima odvija se kroz izdvajanje dodatnih sredstava i ekspertize koja omogućuje ugostiteljima kreiranje vlastitih oglasa preko inovativne digitalne platforme Ad Creator. Nakon što ugostitelji kreiraju oglase, Coca-Cola ih sponzorira i promovira na online kanalima.
Oglasi se na individualiziran način dijele na online kanalima i pomažu ugostiteljima komuniciranje vlastite ponude ili jednostavno pozivaju goste u svoje hotele, restorane ili barova. Ova vrsta podrške dostupna je za 330 ugostiteljskih objekata u BiH.
Za dio partnerskih ugostiteljskih objekata kreiraju se posebni suncobrani s integriranim dispenzerima za dezinfekciju ruku, čime se umanjuju troškovi nastali prilagodbom mjerama za borbu protiv Covid-19.
Život u zatvorenom naučio nas je da budemo oprezniji, ali i otvoreniji nego ikad. Željni prijatelja, žedni druženja – vrijeme je da opet zajedno nazdravimo, uz poštivanje svih propisanih epidemiološkim mjera. Zato je pokrenuta promocija ‘Ova Coca-Cola je na nas’ s kojom potrošači mogu osvojiti besplatnu Coca-Colu ili Coca-Colu Zero u svom omiljenom kafiću. Informacije o preuzimanju kupona za besplatnu Coca-Colu i popis ugostiteljskih objekata dostupni su na: https://www.coca-cola.ba/promocije/ova-coca-cola-je-na-nas.